اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران در مراسم بزرگداشت روز کودک؛

مدیران مهدها باید توانشان را بر حفظ نشاط کودکان صرف کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مازندران گفت: مدیران مهدهای کودک باید تمام توان خود را بر حفظ نشاط روحی، آموزش بهداشت و ورزش کودکان بگذارند.

مدیران مهدها باید توانشان را بر حفظ نشاط کودکان صرف کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله ردایی بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی کودک به جایگاه ویژه حقوق کودک اشاره کرد و بیان داشت: کودکان سرمایه‌های اصلی زندگی هستند که باید از همه ابعاد روحی، اخلاقی، دینی و اجتماعی درست بهره مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام مهربانی به کودکان را تاکید کرده است و پیامبر در آموزه‌های خویش حرمت و کرامت نهادن به کودکان را به عنوان یکی از اصول مترقی اسلامی به پیروان خویش آموخت.
مدیرکل بهزیستی استان مازندران با اشاره به اینکه مدیران مهدهای کودک باید تمام توان خود را بر حفظ نشاط روحی، آموزش بهداشت و ورزش کودکان بگذارند، تصریح کرد: آموزش آموزه‌های قرآنی به کودکان از ضروریات است و مربیان از هرگونه مسایل حاشیه‌ای و حساسیت‌زا به کودکان بپرهیزند.
وی تصریح کرد: آموزش مهد کودک‌ها به نوعی نباشد تا فرآیند تعلیم و تربیت را برای مخاطبان به مخاطره اندازد.
مدیرکل بهزیستی استان مازندران با اشاره به اینکه کودکان تنها قشر آسیب‌پذیر جامعه هستند که توان دفاع از خود را ندارند، یادآور شد: بسیاری از ناملایمت‌ها که به کودکان روا می‌شود به دلیل عدم دفاع از خود است.
این مقام مسئول تلاش دستگاه‌های اجرایی را برای حفظ حقوق کودکان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کودکان جامعه اسلامی باید در کنار تربیت دینی معیارهای اخلاقی را در زندگی به ویژه مراکز آموزشی بیاموزند.
در تقویم، 16 مهر ماه به عنوان روز جهانی کودک نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول