اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت تقارن دهه کرامت و هفته جهانی کودک؛

کودکان با نام‌های معصومه و رضا در تنکابن جایزه گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی تنکابن گفت: به تمام کودکان مهدهای تنکابن که نامشان مزین به اسمای مبارکه معصومه و رضا بود هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

کودکان با نام‌های معصومه و رضا در تنکابن جایزه گرفتند
ولی شمسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته کودک با برگزاری جلسه‌ای در قالب کمیته برگزاری هفته جهانی کودک که با حضور مسئول امور اجتماعی، کارشناس کودک و نوجوان، کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک و روابط عمومی تشکیل شد، برای برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های این هفته برنامه‌ریزی شد.
وی بیان داشت: راه‌اندازی کارناوال شادی کودکان توسط بهزیستی، توزیع تراکت، هماهنگی دفتر امور مهدها با دفاتر ائمه جمعه در شهرستان‌ها و بخش‌ها برای برگزاری مراسم سخنرانی به مناسبت این روز، دعوت از سالمندان در مهدها و تقدیر از ایشان و بیان خاطرات توسط سالمندان برای کودکان، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع این هفته و اعطای هدیه به تمام کودکان در این مراسم در همه مهدها، حضور کودکان مهدهای کودک شهرستان در بقعه متبرک امام‌زاده سید حسین(ع) شیرود، برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط شبکه بهداشت ویژه والدین، ارسال پیامک شعار هفته جهانی کودک توسط شبکه بهداشت، توزیع بروشور در مورد ایمنی و حوادث، تغذیه تکمیلی و فرزندپروری از برنامه‌های هفته کودک است.
رئیس بهزیستی تنکابن ادامه داد: با توجه به تقارن هفته جهانی کودک با دهه کرامت با برگزاری گرامیداشت این هفته در تمام مهدهای شهری و روستایی که با حضور مسئولان و خیران نیکوکار صورت گرفت به همه کودکان مهدها که نامشان مزین به اسماء مبارکه معصومه و رضا بود هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
شمسی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های هفته جهانی کودک امسال برای ارتقای سطح سلامت اجتماعی کودکان سعی کرده‌ایم به مسائل آموزشی و تربیتی توجه ویژه‌ای شود.
 وی ادامه داد: در این راستا کارگاه‌های آموزشی با محوریت شعار هفته جهانی کودک مبنی بر «فرزندپروری مثبت، راهی به سوی ارتقای سلامت اجتماعی جامعه» در تمام مهدهای کودک به صورت مجزا با حضور کارشناسان بهزیستی تنکابن و شبکه بهداشت شهرستان برای والدین کودکان برگزار شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول