اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری بهزیستی انجام شد؛

زیارت کودکان تفت از قدمگاه امام رضا (ع)

خبرگزاری فارس: به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و با همکاری بهزیستی تفت، کودکان اسلامیه قدمگاه امام رضا (ع) را در تفت زیارت کردند.

زیارت کودکان تفت از قدمگاه امام رضا (ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان تفت، به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و مصادف شدن آن با هفته جهانی کودک، کودکان روستامهد اسلامیه، قدمگاه علی بن موسی الرضا(ع) در این روستا را زیارت کردند.
بر اساس این گزارش، کودکان روستامهد اسلامیه در سالروز عبور امام رضا(ع) از این روستا به مشهد مقدس، با حضور در قدمگاه علی بن موسی الرضا (ع) این روز را گرامی داشتند.
در این برنامه دینی تربیتی که جمعی از مسئولان محلی روستا نیز کودکان را همراهی می‌کردند، کودکان مسیری را از خیابان اصلی تا قدمگاه علی بن موسی الرضا(ع) پیاده طی کردند و پس از زیارت در جشن میلاد امام رضا(ع) شرکت کردند.
این مراسم با خواندن شعر امام رضا(ع) توسط کودکان پایان یافت.
به همین مناسبت، امام جمعه تفت نیز در جمع کودکان تفتی حضور یافت.
حجت‌الاسلام محمدرضا مدیح، امام جمعه تفت با حضور در جمع کودکان مهدهای کودک زیرپوشش نظارت بهزیستی تفت، روز جهانی کودک را به کودکان تفتی تبریک گفت.
وی همچنین در نشستی صمیمی با مربیان و مسئولان مهدهای کودک از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مهدهای کودک از قبیل بیمه نبودن مربیان، دستمزد پایین، عدم توان پرداخت اجاره بهای مهد، ریزش کودکان ثبت‌نام شده در مهدهای کودک و ... قرار گرفت.
در شهرستان تفت سه مهد کودک شهری و 22 روستامهد فعال هستند که به 287 کودک خدمات آموزشی ارائه می‌دهند.
کودکان تفتی همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی از پایگاه پلیس 110 در این شهرستان بازدید کردند.
بر اساس این گزارش، کودکان مهدهای کودک زیرپوشش بهزیستی تفت به همراه مربیان و مدیران مهدها طی بازدید از مرکز فوریت‌های پلیس 110 هفته جهانی کودک و روز نیروی انتظامی را گرامی داشتند.
در این بازدید که فرمانده نیروی انتظامی و رئیس اداره بهزیستی تفت نیز حضور داشتند، وظایف پلیس 110 و خدمات آن به زبان ساده برای کودکان بیان شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول