اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت یک هفته با کانون؛

دوستان دیرین کانون کودکان کردستان گردهم آمدند

خبرگزاری فارس: اعضای قدیمی و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان صبح امروز در مراسمی با عنوان به یاد دوستان دیرین در محل کانون گردهم آمدند.

دوستان دیرین کانون کودکان کردستان گردهم آمدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج در این مراسم که با هدف دیدار اعضای قدیمی کانون با مربیان خود برگزار شده بوده، 50 نفر از کودکان دیروز که در سال‌های 53 و 54 و نیز دهه 60 عضو کانون کودکان کردستان بوده‌اند در این مراسم حضور پیدا کردند و مربیان قدیمی خود را با بچه‌های خود آشنا می‌کردند و به تعریف خاطراتی از دوران کودکی خود پرداختند.
در این مراسم اعضای امروز کانون با اعضای قدیمی آشنا شدند و انگیزه و شوق بیشتری برای مشارکت در فعالیت‌های کانون پیدا کردند.
مدیر کانون کودکان و نوجوانان استان کردستان در این مراسم گفت: روز کودک و یک هفته با کانون بهانه‌ای برای ورود به دنیای کودکان است که برای ورود به این دنیای قشنگ باید دانسته‌ها و سن و سال خود را نادیده بگیریم و ببینیم که خواسته‌ کودکان از بزرگ‌ترها چیست.
سهیلا شیخی با بیان اینکه کودکان خواسته‌های خود را ساده و صمیمی بیان می‌کنند چرا که خداوند معصومیت فطری و الهی را در آنها به امانت گذاشته است، افزود: دنیای کودکان دنیای پاکی است و ما آدم‌ها باید از خود بپرسیم که آیا از این امانات الهی به خوبی مراقبت کرده‌ایم.
به گفته وی محیط سالم و سرشار از عاطفه در رشد اخلاقی کودکان بسیار موثر است و ما بزرگ‌ترها باید در به وجود آوردن این محیط شاد برای کودکان تلاش کنیم.
اجرای سرود، مراسم دف‌نوازی، قصه‌گویی و تعریف خاطرات اعضای قدیمی، بریدن کیک و گرفتن عکس یادگاری از برنامه های جنبی این جشن بود.
در این مراسم اعضا همچنین به سوی کارگاه‌ ادبی و ایستگاه نقاشی هدایت شدند تا احساسات خود را در قالب قطعه ادبی و یا نقاشی به یادگاری بگذارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول