اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار؛

نمایشگاه کودک در نهبندان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در نهبندان نمایشگاه کودک در محل کانون فرهنگی و تربیتی بعثت این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

نمایشگاه کودک در نهبندان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی نهبندان، در این شهرستان نمایشگاهی مورد افتتاح قرار گرفت که تاکنون برگزاری این نمایشگاه در شهرستان سابقه‌ای نداشته است.
مسئول کانون فرهنگی و تربیتی بعثت نهبندان در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه کودک شهرستان با محوریت این کانون و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب شهر و جمعی از اصناف و هنرمندان برگزار شده است.
محمدرضا عاطفه‌دوست هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه برنامه‌های فرهنگی متناسب با روحیات و سن کودکان و فراگیر شدن اینگونه برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان عنوان کرد.
وی ادامه داد: نهادینه شدن برنامه‌های فرهنگی و ترویج و تعمیق فرهنگ‌های اصیل نظیر فرهنگ قرآن از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.
مسئول کانون فرهنگی و تربیتی بعثت نهبندان با بیان اینکه تعداد غرفه‌های نمایشگاه کودک نهبندان 10 غرفه است، تصریح کرد: این غرفه‌ها شامل غرفه قرآن بخوان، نقاشی و سفالگری، کارگاه‌های مهارتی وپژه کودکان، اسباب‌بازی و کتاب کودک،‌ دست‌سازها و فروش محصولات، اسباب‌بازی، آتلیه عکس و قصه‌گویی هستند.
عاطفه‌دوست اضافه کرد: در غرفه اسباب‌بازی و کتاب کودک مشاور‌ه‌هایی برای کودکان و خانواده‌های آنان ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه به منظور ترویج فرهنگ قرآن و برنامه‌های فرهنگی در بین کودکان در نمایشگاه کودک شهرستان مسابقات فرهنگی نظیر قرآن بخوان جایزه بگیر، قصه‌گویی، ساخت وسایل مختلف با وسایل دو ریختنی و نقاشی برگزار می‌شود، گفت: کودکان در هر یک از غرفه‌هایی که بتوانند فعالیت داشته باشند جوایزی را دریافت می‌کنند.
مسئول کانون فرهنگی و تربیتی بعثت نهبندان اظهار داشت: نمایشگاه کودک از امروز 19 مهر‌ماه به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر برای کودکان و خانواده‌های آنان و سایر علاقمندان در محل کانون فرهنگی و تربیتی بعثت نهبندان دایر است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول