اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان؛

7700 فقره تخلف صنفی شناسایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: تعداد کل تخلفات صنفی کشف شده از سوی بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان در نیمه نخست امسال 7 هزار و 742 فقره بوده است.

7700 فقره تخلف صنفی شناسایی شد
محمدمهدی فرشچی‌موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بازرسی‌های انجام شده طی نیمه نخست سال جاری 69 هزار و 282 فقره بوده که از این میزان 39 هزار و 446 فقره توسط بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت و 29 هزار و 836 فقره توسط بازرسان مجامع امور صنفی رخ داده است.
وی گفت: از این میزان بازرسی تعداد کل تخلفات کشف شده 7 هزار و 742 فقره بوده که در قالب 5 هزار و 232 پرونده به تعزیرات حکومتی استان همدان ارسال شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: ارزش ریالی این تعداد پرونده 27 میلیارد و 805 میلیون ریال بوده است.
وی تأکید کرد: کمترین تعداد پرونده متشکله در این مدت از نظر تعداد در بخش نهاده‌های دامی بوده و از نظر ارزش ریالی نیز مربوط به بخش میوه بوده است.
فرشچی‌موحد ادامه داد: بیشترین میزان تخلفات ثبت شده در بخش قند و شکر بوده که 11 میلیارد ریال از پرونده‌های متشکله را شامل می‌شود.
وی گفت: طی این مدت 4 هزار و 649 مورد گزارش‌های مردمی به سازمان رسیده که از این میزان 2 هزار و 309 مورد متخلف شناسایی و به مراجع ذی‌ربط ارجاع داده شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: همچنین طی این مدت 580 گشت مشترک با همکاری نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان و... برگزار  شده است.
وی تأکید کرد: طی این مدت نزدیک به 600 گزارش نیز توسط ناظران افتخاری به این سازمان اطلاع داده شده است که مورد بررسی قرار گرفته است.
فرشچی‌موحد در پایان سخنانش گفت: بیشترین عامل تخلفات واحدهای صنفی مربوط به عدم درج قیمت کالا و عدم صدور فاکتور بوده که از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی، آن را به سازمان اطلاع دهند.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول