اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد:

ساماندهی بیش از 53 هزار واحد صنفی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان 57 هزار و 826 واحد صنفی وجود دارد، گفت: در سال ‌جاری 53 هزار و 625 واحد صنفی پروانه صنفی دریافت کرده و ساماندهی شده‌اند.

ساماندهی بیش از 53 هزار واحد صنفی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسدی‌فرد ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و 237 واحد صنفی بدون پروانه صنفی فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: سعی بر این است که در یک حرکت جهادی واحدهای بدون پروانه نیز ساماندهی شوند.
وی با بیان اینکه در بحث تعیین صلاحیت تعداد 5 هزار و 303 مورد بررسی صلاحیت صورت گرفته است، افزود: در حال حاضر تعداد یک‌هزار و 26 فقره کارت شهری صادر شده است.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در سال ‌جاری تعداد 387 فقره پلمپ واحد صنفی انجام شده است، خاطر نشان کرد: بخش عمده واحدهای پلمپ شده از واحدهای فاقد پروانه بوده و فقط بخش جزئی آن مربوط به جرائم تخلف بوده است.
وی با بیان اینکه یکی از نیاز های ضروری هر جامعه امنیت است، تصریح کرد: اصناف و بازاریان به‌عنوان بازوان توانمند جامعه در برقراری و حفظ امنیت و نظم همراه پلیس نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
اسدی‌فرد با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین لایه جمعیتی کشور در واحدهای صنفی مشغول هستند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به استناد بند 14 از ماده چهار قانون نیروی انتظامی وظیفه کنترل و نظارت بر جامعه اصناف را بر عهده داشته و قبل از آغاز فعالیت اقتصادی در واحدهای صنفی وظیفه بررسی صلاحیت سه‌گانه فردی، انتظامی و ترافیکی متقاضیان را انجام داده و در بحث صلاحیت فردی با توجه به آسیب پذیر بودن بعضی از صنوف سعی می‌کند از ورود افراد ناسالم به جامعه اصناف جلوگیری کند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی مبنی بر اینکه سهم من از امنیت و آرامش چیست، تصریح کرد: هفته ناجا فرصتی را به برای افزایش مشارکت مردمی در برقراری امنیت به وجود آورده و امید است در برنامه‌های امسال طراحی به نحوی صورت گیرد که تعامل ایجاد شده دو سویه بین مردم و پلیس به ویژه با اصناف افزایش یابد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول