اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بازرگانی استان اردبیل:

یک واحد صنفی در اردبیل به ازای هر 15 خانوار وجود دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بازرگانی استان اردبیل گفت: در حال حاضر در استان اردبیل به ازای هر 15 خانوار یک واحد صنفی فعال وجود دارد.

یک واحد صنفی در اردبیل به ازای هر 15 خانوار وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیق بیگ‌زاده  پیش از ظهر امروز در همایش پلیس و امنیت در اردبیل اظهار داشت: امنیت اجتماعی و اقتصادی موجود در استان با تلاش نیروهای صادق نیروی انتظامی شرایط مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، تولید و تجارت فراهم کرده است. 
این مسئول ابراز داشت: تعامل سازنده و مثبت پلیس با بازار و اصناف در بوجود آوردن این شرایط بسیار موثر بوده و با ارتباط پلیس، اصناف و مردم شاهد امنیت و آرامش در سطح استان هستیم.
وی فزود: حجم وسیعی از مبادلات تجارت داخل استان در بازار توسط اصناف صورت می‌گیرد و وجود تعامل مثبت بین سه بخش صنعت، تولید و تجارت نقش کلیدی در ایجاد امنیت خواهد داشت.
بیگ‌زاده تصریح کرد: در قانون برنامه پنجم توسعه ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای اصناف در راستای شفاف‌سازی بعنوان مه‌مترین مورد در بحث امنیت وجود دارد از جمله مجهز کردن واحد‌های صنفی به صندوق‌های مکانیزه فروش و دستگاه‌های کارت‌خوان، توسعه تجارت الکترونیکی، اجرای اتوماسیون اداری و... که امنیت در داد و ستدهای صنفی، آرامش خریداران و شفافیت در مبادلات را به دنبال خواهد داشت.
این مسئول اظهار داشت: با توجه به شعار امسال «سهم من در امنیت و آرامش» بایستی این نگرش را اصلاح کنیم که ایجاد امنیت صرفاً توسط پلیس صورت گیرد و لذا افراد جامعه در هر حوزه که فعالیت می‌کنند مسئولیت همکاری در ایجاد نظم و امنیت را در سر لوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
در پایان این همایش از تعدادی از واحدهای صنفی فعال با اهدای جوایزی تجلیل شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول