اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قروه:

4000 واحد صنفی قروه نیازمند دفتر نظارت هستند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمران فرماندار شهرستان قروه گفت: در حال حاضر 4 هزار واحد صنفی در این شهرستان به دفتر نظارت نیازمند هستند.

4000 واحد صنفی قروه نیازمند دفتر نظارت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پرویز اوسطی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار در فرمانداری قروه، اظهار داشت: در حال حاضر 4 هزار واحد صنفی در شهرستان قروه وجود دارد که این واحدهای صنفی باید دفتر نظارت داشته باشند تا گزارش‌های خود را در آن ثبت کنند.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمران فرمانداری شهرستان قروه بیان داشت: ایجاد  این دفاتر نظارتی نتیجه نظارت‌ها و گشت‌های بازرسی است و هر واحد صنفی باید برگ شمار و مهر واحد نظارت صنف مربوطه را داشته باشد.
اوسطی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی هر دولت در عرصه اقتصاد، ایجاد ثبات و تعادل در بازار کالا و خدمات است و آنچه که موجب می‌شود بازار یک کالا از ثبات نسبی برخوردار بوده و در شرایط مختلف از شوک‌های اقتصادی در امان باشد، اتخاذ سیاست‌های متناسب و بجا در هنگام بروز بحران است.
وی از مکانیزه کردن سیستم نظارت بازرسی و بازرگانی خبر داد و اضافه کرد: گزارش تخلفات و مجازات با کم‌فروشی و افزایش گشت‌های بازرسی از دیگر اقدامات برای مقابله با پدیده گرانفروشی و کم‌فروشی و تنظیم بازار بوده است‌.
معاون امور عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری قروه در مورد توزیع و خرید کود شیمیایی در فصل پاییز و فصل شروع کشت‌های پاییزی گفت: با توجه به عرضه کود شیمیایی، کودهای تقلبی در بازار زیاد است و باید گشت مشترک اداره بازرگانی با جهاد کشاورزی نظارت بر عرضه کود را تا پایان مهر ماه جاری ادامه دهند.
اوسطی در پایان خاطرنشان کرد: با تشدید طرح نظارتی در خریدهای پاییزه واحدهای صنفی باید در ایام بازگشایی مدارس توسط اداره بازرگانی و اتحادیه‌ها کمیسیون نظارت بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول