اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، تجارت و بازرگانی استان زنجان خبر داد:

فعالیت 35 هزار واحد صنفی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، تجارت و بازرگانی استان زنجان گفت: در حال حاضر در استان زنجان 35 هزار واحد صنفی فعال وجود دارد.

فعالیت 35 هزار واحد صنفی در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید صدری ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان زنجان یک‌هزار و 100 واحد صنعتی فعال 35 هزار واحد صنفی فعال و 200 معدن فعال وجود دارد، اظهار داشت: اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی به همدیگر وصل بوده و به مردم خدمات وسیعی ارائه می‌دهند.
وی با بیان اینکه روسای اتحادیه های صنفی مسئولیت خطیر سرویس‌دهی به مردم را بر عهده دارند، افزود: تولید فکر نو و جدید می تواند توسعه کشور را به وجود آورد.
سرپرست سازمان صنعت، تجارت و بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه امروزه کشورها در جهان با تولید فکر و اندیشه و استفاده از تکنولوژی روز با تمام قدرت پیش می‌روند، تصریح کرد: کشورها می‌خواهند بیشترین آورده را از آن کشور خود کنند و در هیچ موردی به فکر دیگران نیستند.
وی به وضعیت اسفناک مردم سومالی اشاره کرد و گفت: در هیچ جای جهان برای گرسنگان سومالی کمکی صورت نگرفت.
صدری با اشاره به اینکه دنیا منتظر ما نمی‌ماند همه باید خود تولید فکر و اندیشه کنند، افزود: باید با خارج شده از فضای سنتی هماهنگ با سیاست‌های جهانی در همه جوانب حرکت کرد.
سرپرست سازمان صنعت، تجارت و بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه تغییر عامل رشد و توسعه در هر جامعه ای است، خاطر نشان کرد: امروزه در اکثر کشورها کارها با استفاده از اینترنت انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه خیلی از مشکلات با همکاری و همراهی با پلیس حل می‌شود، تصریح کرد: شفافیت ما بهترین ابزار برای همکاری و همراهی با نیروی انتظامی است.
صدری با بیان اینکه خیلی از صنوف با درآمد کم و ناچیز مسئولیت خطیری را پذیرفته و در نقاط  فقیر نشین خدمات ارائه می‌دهند، افزود: شاید در دنیا بزرگ‌ترین زنجیره اقتصادی در اصناف جمع شده است.
سرپرست سازمان صنعت، تجارت و بازرگانی استان زنجان امنیت در کشور به دست نیروی انتظامی است، بیان کرد: استان زنجان از بعد امنیت رتبه نخست کشور را دارا است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول