اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد:

فعالیت 19 هزار واحد صنفی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از فعالیت 19 هزار و 119 واحد صنفی در سطح استان خراسان جنوبی خبر داد.

فعالیت  19 هزار واحد صنفی در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا جمیع پیش از ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف در بیرجند اظهار داشت: خراسان جنوبی تعداد چهار مجمع امور صنفی مشترک در شهرستان‌های بیرجند، فردوس، قاین و نهبندان دارد.
وی تصریح کرد: تعداد 27 اتحادیه مجازی در شهرستان‌های سربیشه، سرایان، درمیان و بشرویه وجود دارد که زیر نظر شهرستان‌های بیرجند و فردوس انجام وظیفه می‌کنند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به تعداد واحدهای صنفی در شهرستان‌های استان افزود: بیرجند با 9 هزار و 578، فردوس یک‌هزار و 772، قاین با 2 هزار و 585، نهبندان با یک‌هزار و 160 و سربیشه با 625، سرایان با 728، درمیان با 625 و بشرویه با 559 واحد صنفی به ترتیب بیشترین و کمترین واحد صنفی را در استان دارا هستند.
جمیع افزود: برای صدور هر پروانه کسب مجوز از اداره اماکن نیروی انتظامی نیاز است که این امر با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی استان میسر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای انتخابات اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌های صنفی استعلام از اداره اماکن نیروی انتظامی نیاز است، اذعان داشت: برای پلمپ واحدهای بدون پروانه کسب و متخلف نیز نیاز به همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی است که این امور باید با همکاری این اداره انجام شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: باید جایگاه بزرگ نیروی انتظامی را در تأمین امنیت استان ارج نهاده و قدردان  زحمات آنها در تمامی زمینه‌ها باشیم.
جمیع ادامه داد: امنیتی که در خراسان جنوبی وجود دارد نشان دهنده تلاش نیروی انتظامی استان است.
رئیس مجمع امور صنفی بیرجند نیز در این مراسم نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: اصناف همیشه با نیروی انتظامی همدلی و هماهنگی تنگاتنگی داشته و نیروی انتظامی نیز به عنوان حامی پشت سر اصناف بوده است.
غلامرضا جعفرپورمقدم افزود: اصناف و بازاریان در سایه امنیت و آرامش است که می‌توانند به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی بدون کمک اصناف و بازاریان نمی‌تواند در فعالیت‌های خود موفق باشد و این امر زمینه یک همکاری دوسویه را می‌طلبد.
رئیس مجمع امور صنفی بیرجند آگاهی، پیشگیری و پیگیری را از مهم‌ترین فعالیت‌های نیروی انتظامی دانست و افزود: تنها سازمانی که می‌تواند در تأمین امنیت نقش ایفا کند نیروی انتظامی است.
جعفرپورمقدم یادآور شد: تنها خواسته اصناف در مورد در اختیار گذاشتن نیرو در مورد واحدهای صنفی متخلف است که نیروی انتظامی در این مورد می‌تواند همکاری کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول