اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده پلیس استان گلستان تعیین شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مازندران گفت: موسوی که تاکنون معاون فرمانده انتظامی مازندران بود، امروز به عنوان جانشین رئیس پلیس استان گلستان معارفه می‌شود.

جانشین فرمانده پلیس استان گلستان تعیین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم اختتامیه بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در استان مازندران با خبر یک معارفه و تودیع همراه بود.
فرمانده انتظامی استان مازندران شب گذشته در اختتامیه برنامه‌های بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: سید کاظم موسوی که تاکنون معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی مازندران بود روز چهارشنبه به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان معرفی می‌شود.
 علیرضا مسکنی بیان داشت: این تغییر در حالی صورت گرفت که برخلاف میل باطنی ما بوده است. 
وی  از تمام همکاران خود در معاونت‌های مختلف برای اجرای برنامه بزرگداشت هفته نیروی انتظامی تقدیر و قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با هدف افزایش انگیزه نیروی انتظامی به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم و ایجاد امنیت بیشتر صورت گرفته است.
اختتامیه برنامه‌های بزرگداشت هفته ناجا در مازندران با خبر ورزشی نیز همراه بود به طوری که منتخبان جام فوتسال بزرگداشت هفته ناجا که آغاز مسابقه‌اشان با 92 تیم بود با معرفی چهار تیم برتر به کار خود پایان داد.
برترین‌های این مسابقه در خلال برنامه‌های اختتامیه از دست مسئولان و فرماندهان انتظامی استان مازندران جایزه گرفتند.
تیم مرحوم موسوی، تیم فوتسال سنگده و تیم فوتسال سیم‌آران به عنوان تیم‌های اول تا سوم این مسابقات از دست سردار مسکنی فرمانده انتظامی مازندران هدیه‌اشان را دریافت کردند.
معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان مازندران نیز در این مراسم با اعلام اینکه استقبال از مسابقات جام رمضان در سال جاری قابل قبول بود، گفت: 92 تیم از ادارات، نهادها و باشگاه‌های ساری در این مسابقات شرکت کردند.
نوروزعلی بنار تصریح کرد: در 23 شهر مازندران مسابقات فوتسال جام رمضان برگزار شده بود که با استقبال خوبی مواجه شد.
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی مازندران نیز با تقدیر از تمام همکاران خود در اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته ناجا از اجرای 95 برنامه بزرگداشت هفته ناجا با همکاری 21 رئیس پلیس شهرستان‌های مازندران خبر داد.
سید کاظم موسوی با تقدیر از تلاش همکاران خود در اجرای برنامه‌ها، تقدیر از خانواده همکاران انتظامی را در دستور کار امسال بزرگداشت هفته ناجا در مازندران اعلام کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول