اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پلیس؛

همایش همیاران پلیس در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته نیروی انتظامی همایش همیاران پلیس با هدف تجلیل از دانش‌آموزان و کارکنان ناجای فعال در این طرح برگزار شد.

همایش همیاران پلیس در اردبیل برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش که عصر امروز و همزمان با آخرین روز هفته نیروی انتظامی در خلخال برگزار شد، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف همیاران پلیس همراهی خانواده‌ها در مسافرت‌ها برای رعایت مقررات ایمنی و رانندگی است به طوری که فرزندان آنها گاه تذکرهای لازم را به والدین خود می‌دهند.
حسین بهمنی تصریح کرد: دقت دانش‌آموزان در هنگام رانندگی خانواده باید دو چندان باشد و در لحظاتی که راننده خودرو قوانین را رعایت نمی‌کند باید تذکرات لازم به آنها داده شود.
وی با اشاره به کاهش مناسب تصادفات و تلفات جاده‌ای خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر پلیس راه و راهنمایی و رانندگی با اجرای طرح‌های جدید و مؤثر و کارآمد تلاش کرده تا میزان تصادفات را به حداقل برساند و بر ارتقای شاخص‌های سلامت در رانندگی اقدام کنند.
بهمنی در ادامه اضافه کرد: توفیق پلیس در این مسیر در سال‌های اخیر با تکیه بر توانمندی‌ها و استفاده از راهکارهای جدید بوده و در این زمینه به کارگیری مقررات و آیین‌نامه‌های جدید سبب شده تا تصادفات به حداقل برسد.
این مسئول ادامه داد: پلیس کارآمد امروز بهترین و شایسته‌ترین عملکرد خود را در حوزه راهنمایی و رانندگی به خوبی نشان داده و این امر در سایه آگاهی، بصیرت و توانمندی پلیس در حضور موفق در جاده‌ها و خیابان‌های درون‌شهری انجام شده است.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود حفظ مقررات را محصول تدبیر درست مسئولان دانست و گفت: پلیس امروز تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته است تا نه تنها تصادفات و تلفات جاده‌ای به حداقل برسد بلکه ایمنی تردد و سلامت رانندگان حفظ شود.
وی از کارکنان تلاشگر نیروی انتظامی و همچنین همیاران و خبرنگاران در انجام وظایف محوله و اطلاع‌رسانی‌های سریع و به موقع قدردانی کرد.
در این مراسم از تعدادی از دانش‌آموزان و همیاران پلیس و خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان خلخال با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.
به گزارش فارس، همزمان با آخرین روز هفته نیروی انتظامی همایش پلیس، امنیت و اصناف در خلخال برگزار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خلخال در این جلسه نیز افزود: همراهی و همکاری خوب اصناف و بازاریان سبب شده است تا امنیت پایدار در جامعه به ویژه فضای بازار و کسب و کار اصناف برقرار شود.
حسین بهمنی تصریح کرد: رضایت مردم در سایه برقراری و استمرار امنیت پایدار حاصل می‌شود و نباید به سادگی از کنار برخی از جرائم و مجرمان سابقه‌دار گذشت چرا که پلیس قدرتمند پلیسی است که بتواند با برقراری و استمرار امنیت پایدار میزان جرائم و تلفات ناشی از آن را کاهش دهد.
وی در ادامه سخنان خود یکی از اصلی‌ترین وظیفه پلیس را تأمین امنیت به عنوان مطالبه مردمی توصیف کرد و اظهار داشت: تولید امنیت و حفظ آن مستلزم مشارکت عمومی تک‌تک افراد جامعه است.
فرمانده انتظامی خلخال با اشاره به این‌که رویکرد جدید پلیس رویکرد جامعه‌محور است، خاطر نشان کرد: مأموریت‌های پلیس بر مبنای مطالبات مردمی تنظیم می‌شود و پلیس برای نظم و امنیت نیازمند همکاری و همراهی آحاد مردم است.
وی در پایان اضافه کرد: مشارکت عمومی در تحقق آرمان‌های دینی و ایمانی و امور اجتماعی و برقراری امنیت یک امر اجتناب‌ناپذیری است.
در پایان این مراسم از 30 نفر از بازاریان نمونه و کارکنان ناجا با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.
در این همایش رئیس اتحادیه اصناف خلخال گفت: هم اکنون دو هزار و 500 نفر عضو اتحادیه اصناف و بازار خلخال هستند که از این تعداد 200 نفر فقط فاقد پروانه کسب می‌باشند که تلاش می‌شود با هماهنگی و تعامل این افراد صاحب پروانه کسب شغلی شوند.
حجت‌الله مددی از حضور توانمند پلیس در بازار و حفظ امنیت اصناف و فراهم کردن محیطی با آرامش در جهت کسب و کار مناسب قدردانی کرد.
 
*برگزاری مسابقات تیراندازی هفته ناجا در خلخال
همچنین همزمان با هفته نیروی انتظامی یک دوره مسابقه تیراندازی با شرکت 30 نفر از کارکنان نیروی انتظامی در چهار رشته تفنگ بادی، کلت بادی، تپانچه با اهداف پروازی و تراپ در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی پوریای ولی خلخال برگزار شد.
در این مسابقات در رشته تپانچه بادی سیدعلی معافی، سیدتوکل یزدی و آیت‌الله طالب‌پور اول تا سوم شدند.
در رشته تفنگ بادی نیز هاشم پرویزی، بهرام آذریان و صیاد بایرامی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در کلت بادی نیز شیرزاد بهزاد، داود رشیدی‌فر و نادر طالعی اول تا سوم این رشته شدند.
در رشته اهداف پروازی نیز ناصر صالحی، نعمت‌الله آقایاری اول و دوم شدند و در این گروه نیز نفر سوم انتخاب نشد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول