اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:

همیار پلیس ابتکار هدفمند نیرو‌های انتظامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طرح همیار پلیس ابتکاری هدفمند از سوی نیرو‌های انتظامی محسوب می‌شود و با اجرای این طرح بسیاری از جرائم راهنمایی و رانندگی موجود در سطح کشور کاهش یافته است.

همیار پلیس ابتکار هدفمند نیرو‌های انتظامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مجید عاملیان پیش‌ ازظهر امروز در همایش فرهنگ‌یاران ترافیک و همیاران پلیس اظهار داشت: تعامل و همکاری نیرو‌های انتظامی و آموزش و پرورش به میزان بسیاری افزایش یافته و فرهنگ‌یاران ترافیک و همیاران پلیس اصفهانی همواره در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند.
وی به ارتباط آموزش و پرورش اصفهان با شهرداری و سازمان‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ارتباط و تعامل این نهاد‌ها در راستای فرهنگ عمومی و شهروندی گسترش یافته و متولیان نظام آموزشی بستر‌های ایجاد محیطی سالم را در سطح شهر فراهم می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه تمام مردم باید نظم و تقوا را سرلوحه اقدامات خود قرار بدهند، تصریح کرد: تمام شهروندان باید با توجه به این موضوع در راستای فراهم شدن زمینه‌های احترام به نظم و ترویج و عمل کردن به آن تلاش کنند.
وی با بیان اینکه طرح همیار پلیس از چند سال گذشته در نظام آموزشی کشور اجرا شده است، اضافه کرد: این طرح ابتکاری هدفمند از سوی نیرو‌های انتظامی محسوب می‌شود و با اجرای آن در سراسر مدارس کشور بسیاری از جرائم راهنمایی و رانندگی موجود در سطح کشور کاهش یافته است.
عاملیان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش تاکید کرد: نیرو‌های انتظامی به‌صورت هنرمندانه از بستر‌ها و ظرفیت‌های موجود در نظام آموزشی کشور استفاده کرده‌اند و دانش‌آموزان را در راستای آشنایی با مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی آموزش داده‌اند.
وی با بیان اینکه توجه به قوانین و مقررات وظیفه تمام مردم است، گفت: نظم و قانونمداری بخشی از نظام تعلیم و تربیت است و با اجرای طرح همیار پلیس در مدارس جامعه به سوی قانونمندی حرکت می‌کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول