اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت:

برگزاری همایش فرهنگ‌یاران پلیس در جهرم

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش فرهنگ‌یاران پلیس در جهرم برگزار شد.

برگزاری همایش فرهنگ‌یاران پلیس در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، رئیس پلیس شهرستان جهرم صبح امروز در همایش فرهنگ‌یاران پلیس اظهار داشت: برای داشتن جامعه‌ای قانونمند باید افراد را از سنین کم آموزش داد و در این راستا آموزش و پرورش نقش بسیار کلیدی دارد.
غفار محمدی با بیان اینکه بدون نظم جامعه دچار اختلال می‌شود و نمی‌تواند به رشد و تعالی برسد افزود: نیروی انتظامی با توجه به شعار جامعه‌محور بودن در برنامه‌های خود از همکاری شهروندان به ویژه قشر فرهنگی جامعه در این زمینه استقبال می‌کند.
رئیس پلیس جهرم با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت برای تمام آحاد جامعه است، بیان داشت: امسال نیروی انتظامی با شعار «سهم من در امنیت و آرامش» ذهن هر شهروند را به فکر واداشته تا هر یک از افراد جامعه سهم خود را در تولید امنیت، جست‌وجو و مشخص کنند.
وی با اشاره به حمله نرم دشمنان اسلام علیه ارزش‌ها و اهداف عالی نظام خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی به طور هدفمند و با برنامه‌ریزی و برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی در جامعه و با بهره‌گری از ادبیات مردم‌پسند و بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به رعایت احکام اسلامی اقدام می‌کند.
محمدی بیان کرد: نیروی انتظامی مصمم است با استعانت از خداوند متعال و برخورداری از این دستمایه گرانبها و با جلب مشارکت بیشتر و بهتر خانواده بزرگ تعلیم و تربیت، ضمن برقراری نظم و امنیت مطلوب، فضای اجتماعی سالم و با نشاط را برای شکوفایی، نوآوری و پیشرفت قشرهای مختلف جامعه به ویژه دانش‌آموزان فراهم کرده تا شاهد شکوفایی استعدادها و بالندگی بیش از پیش فرزندان ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها باشیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول