اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

احترام به لباس پلیس خود به خود برخی تخلفات را رفع می‌کند

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه گفت: برای انجام یک سلسله امور نیازی به بخشنامه نیست زیرا مردم برای لباس پلیس حرمت قائل بوده و بعضی تخلفات بوسیله حرمت به همین لباس مقدس برطرف می‌شود.

احترام به لباس پلیس خود به خود برخی تخلفات را رفع می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله محمد‌علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت و عملکرد این نهاد امنیتی، اظهار کرد: نیروی انتظامی نیرویی ارزشمند در نظام جمهوری اسلامی است که در تمام شبانه‌روز حتی روزهای تعطیل در حال خدمت رسانی به مردم است.
وی با بیان اینکه خدمت نیروی انتظامی به مردم قابل قیاس با سایر نیروها نیست، تصریح کرد: توفیق حراست از مال، آبرو، ناموس و امنیت مردم و جامعه تلاش بسیار مهمی است که عوامل نیروی انتظامی در این راستا فعالیت می‌کنند.
استاد حوزه علمیه افزود: طغیان‌گری مخصوص کسانی است که خدا را فراموش کرده‌اند و کسانی که با خدا باشند هیچ‌گاه دست به طغیان نمی‌زنند، اما به هر حال افرادی وجود دارد که به دلایل مختلف دست به سرکشی و طغیان‌گری می‌زنند که در این صورت نیروی انتظامی باید با آنها برخورد کند.
آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و مردم حقوق متقابلی نسبت به یکدیگر دارند، خاطرنشان کرد: هم ملت باید قدردان زحمات نیروی انتظامی باشد و هم عوامل انتظامی باید حق مردم را ادا کنند.
وی با تاکید بر اینکه ارزش خودتان و مدال افتخاری که بر شانه‌های شما است را بدانید، اضافه کرد: اگر ما در نظام مقدس اسلامی درست عمل و به فرمایشات رهبری و مراجع توجه کنیم نظام ما بهترین نظام دنیا است و اگر نقص و ایرادی داریم به خود ما باز می‌گردد، همچنین اگر ما درست عمل کنیم اسوه و الگوی جهانیان می‌شویم.
استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی بسیار بزرگ است، گفت: مناصبی که در اختیار مسئولان قرار گرفته، امانت است و باید طبق مقررات کار خود را انجام دهیم.
وی با تاکید بر اینکه یک سری امور اداری وجود دارد که عوامل و نیروها مطابق آن انجام وظیفه می‌کنند، اظهار کرد: برای انجام یک سلسله امور نیازی به بخشنامه نیست زیرا مردم به لباس نیروی انتظامی احترام می‌گذارند و برای آن حرمت قائل هستند بنابراین بعضی تخلفات بوسیله حرمت به همین لباس مقدس برطرف می‌شود.
آیت‌الله علوی‌گرگانی افزود: از عملکرد و فعالیت نیروی انتظامی بسیار راضی هستیم و از خدا می‌خواهیم موفق باشید به دلیل اینکه ملت، امنیت و نظام را دوست داریم، وظیفه ما است که ناجا را تقویت و تائید کنیم.
انتهای پیام؛/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول