اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی خبر داد:

حضور پلیس در ۲۸۰ نقطه از مسیرهای تردد دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: در بیش از 280 نقطه مشهد که دانش‌آموزان تردد دارند، پلیس حضور دارد.

حضور پلیس در ۲۸۰ نقطه از مسیرهای تردد دانش‌آموزان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم صبح امروز در مراسم گلبانگ انضباط اجتماعی در مشهد اظهار داشت: امنیتی که امروزه در جامعه حاکم است ساده به دست نیامده بلکه به خاطر تلاش عزیزانی است که در دوران دفاع شهید شدند و این مسئولیت سخت را به ما واگذار کردند تا ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.
وی بیان داشت: امنیتی که در جمهوری اسلامی حاکم است ارزشمندتر از امنیتی است که در دیگر کشورها وجود دارد.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: امنیت و آرامش تنها در نیروی انتظامی نیست بلکه خانواده هم نقش بسزایی در تأمین امنیت دارد، اگر همه مردم در خط مقدم این امنیت قرار بگیرند دیگر مشکل ناامنی نداریم.
وی خاطرنشان کرد: اگر فلسفه نه گفتن را بیاموزیم دیگر دشمن به فکر ضربه‌زدن نمی‌افتد.
امیری‌مقدم تامین امنیت را از مهم‌ترین دغدغه‌های پلیس برشمرد و گفت: در بیش از 280 نقطه مشهد که دانش‌آموزان تردد دارند، پلیس حضور دارد.
وی در مورد کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: برای کاهش این تخلفات باید با متخلفان و مجرمان برخورد جدی صورت گیرد و همکارهای فرهنگی را نیز گسترش دهیم.
امیری‌مقدم طرح همیار پلیس را یکی از کارهای فرهنگی شمرد و افزود: اگر هرکس پلیس خود باشد امنیت برقرار و نظم و آرامش در زندگی حاکم می‌شود.
انتهای پیام؛/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول