اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کوثر:

پلیس امنیت فضای مجازی را ماموریت اصلی خود می‌داند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کوثر گفت: پلیس خدمتگزار تامین امنیت فضای مجازی برای رفاه عموم مردم را وظیفه اصلی و واقعی خود می‌داند.

پلیس امنیت فضای مجازی را ماموریت اصلی خود می‌داند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ کیوان زرین‌کلاه پیش از ظهر امروز در دیدار با عوامل نظامی و انتظامی با رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر اظهار داشت: جنگ نرم از حربه‌های جدید دشمن برای مقابله با ایران است به طوری که امروز دشمن از راه جنگ نرم قصد نفوذ به ایران اسلامی را دارد.
وی با بیان اینکه نگهداری دل و دین جوانان از افتادن در دام وعده‌های رنگین دشمنان یک وظیفه شرعی است، افزود: پلیس با همکاری سازمان‌های مرتبط در تلاش است زمینه نفوذ دشمنان را به افکار جوانان سد کنند.
این مسئول ادامه داد: در این راستا برنامه‌های متعدد فرهنگی و دینی را در نظر داریم که انتظار داریم مسئولان شهرستان ما را در اجرای هرچه بیشتر این ماموریت یاری کنند.
زرین‌کلاه خاطرنشان کرد: تامین امنیت فضای مجازی یکی از ماموریت‌های بزرگ پلیس در جامعه امروز است.
فرمانده انتظامی کوثر همچنین از حضور خود در جمع مردم در مساجد و محافل عمومی این شهرستان خبر داد و افزود: یکی از اولویت‌های کاری این فرماندهی، حضور در جمع مردم است که از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شویم.
وی در ادامه سخنان خود هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه انتظامی کوثر اظهار داشت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی ترخیص می‌شوند. 
زرین‌کلاه بیان داشت: با توجه به هفته ناجا و ولادت امام رضا (ع) تمامی خودروهایی که توسط پلیس توقیف شده‌اند و بدون حکم و پرونده قضایی هستند ترخیص می‌شوند.
این مسئول افزود: در این راستا مالکان این دسته از موتورسیکلت‌هایی که تاکنون به دلایل مختلف موفق به رفع توقیف موتورسیکلت خود نشده‌اند، می‌توانند در نخستین فرصت نسبت به رفع توقیف موتور سیکلت خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: این افراد با در دست داشتن مدارک مالکیت موتور سیکلت می‌توانند نسبت به رفع توقیف موتور سیکلت خود اقدام کنند.
فرمانده انتظامی کوثر اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح‌های مختلف امنیتی، وضعیت امنیت منطقه بهبود بیشتری یابد چرا که پلیس در حال تلاش برای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی پیرامون اهمیت وظایف و کار نیروی انتظامی مطالبی بیان کرد.
حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی گفت: یکی از پرکارترین، با ارزش‌ترین و مفید‌ترین فرصت‌ها در نیروی انتظامی است.
این مسئول همچنین کسب دانش و مهارت‌افزایی و علم دانش و داشتن آگاهی از وضعیت شهرستان برای شناسایی دسیسه‌ها، اعتماد سازی و... برای نیروهای انتظامی را مورد تاکید قرار داد.
هاشمی در پایان از خدمات نیروی انتظامی کوثر تقدیر کرد و از مسئولان خواست تا فرماندهی نیروی انتظامی کوثر را از نظر نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز تقویت کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول