اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

امروز نعمت امنیت در بالاترین سطح ممکن وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: امروز نعمت امنیت در بالاترین سطح ممکن در کشور ما وجود دارد.

امروز نعمت امنیت در بالاترین سطح ممکن وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمد کاظم بهرامی ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین، اظهار کرد: وجه مشترک دستگاه قضایی و نیروهای مسلح تأمین امنیت است.
وی ادامه داد: تامین امنیت نیاز مردم و کشور است و بنابراین کارکرد نیروهای مسلح و کارکرد دستگاه قضایی معطوف به تأمین امنیت است که این نیاز، مهم‌ترین نیاز مردم و کشور است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: در این بین کسی هم باید باشد که امنیت را تأمین کند، حال آن فرد خوب باشد یا نه مردم امنیت می‌خواهند و کسی باید باشد تا این امنیت را برقرار کند.
وی تصریح کرد: در حدیث آمده است که دو نعمت سلامتی و امنیت را کمتر قدر می‌دانند یعنی انسان تا زمانی که سالم است قدر سلامتی را نمی‌داند و تا زمانی که امنیت هم دارد ارزش آن را به خوبی درک نمی‌کند.
بهرامی خاطرنشان کرد: با اینکه دشمنان این کشور و نظام تلاش کرده‌اند تا فضای ناامنی را ایجاد کنند اما نعمت امنیت در حد بالایی در کشور وجود دارد.
وی عنوان کرد: این امنیت ثمره خون شهداست، شهدایی که خون خود را فدا کردند تا دشمنان جرأت جسارت به این مرز و بوم را نداشته باشند البته دشمنان به ادعای خود در اطراف کشورمان نیرو مستقر کرده‌اند و کشور را احاطه کرده‌اند ولی با توکل به خداوند سبحان، آمادگی نیروهای مسلح و هوشیاری مردم جرأت کمترین تحرکی را نداشته‌اند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: همه ما باید یک‌صدا باشیم و با یک آهنگ حرکت کنیم چراکه توفیق الهی در اتحاد و یک‌صدایی است؛ در دین اسلام نیز بر اتحاد و همدلی تکیه شده است و آمده است که اگر ایمان دارید خود را در دامن تنازع گرفتار نکنید.
وی اعلام کرد: دشمن امروز تهدید نرم دارد که لازم است ما نیز در این راستا آمادگی لازم را داشته باشیم و ابزارهای جنگی متناسب با این تهدید نرم را فراهم کنیم تا دشمن نتواند سوء استفاده کند که یکی از راهکارها و اقدامات زمینه‌ساز در این رابطه وحدت و انسجام است.
بهرامی افزود: نقطه مقابل وحدت اختلاف است و همانطور که در روایات آمده؛ اختلاف همانا عذاب الهی است ما در کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها و در واقع در همه جا نیازمند وحدت هستیم.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: آنچه که تهدید امنیتی محسوب می‌شود یک ظلم است حال اگر ارگان‌ها و مجموعه ای ظلم کند، آن هم ظلم است و اگر از یک دستگاه به مردم ظلم شود این بدتر از تهدید امنیتی است.
بهرامی بیان کرد: بحث پیشگیری در رابطه با جرم بسیار مهم است چراکه باید پیشگیری کرد والا تأسف بعد از واقعه فایده‌ای ندارد.
در این مراسم بهروز رضا ضرغامی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین معرفی شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول