اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

تدبیر رهبری سدی محکم در برابر تهدیدات است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: هوشیاری و تدبیر رهبر کشور و نظام جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدات جدی دشمن ایمن کرده است.

تدبیر رهبری سدی محکم در برابر تهدیدات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، اکبر فتوحی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای رباط پشت بادام که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اردکان و روستای رباط پشت بادام برگزار شد با اشاره به جایگاه شهدا در نزد خداوند متعال، بالاترین مرتبه قرب الی الله را شهادت و مرگ در راه خداوند دانست.
وی بیان کرد: انقلاب، نظام و سرزمین ما با یاد و نام شهیدان زنده است و تمام اعتبار و آبروی خود را مدیون شهدای گرانقدر دفاع مقدس می‌دانیم.
فتوحی با اشاره به تهدیدات دشمن در حوزه جنگ نرم نیز عنوان کرد: امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسراییل تا بن دندان مسلح هستند و با اسلحه تهاجم فرهنگی کمر به ابتذال و نابودی جوانان و تضعیف انقلاب اسلامی بسته‌اند. 
  فرمانده سپاه الغدیر یزد دغدغه مقام معظم رهبری درباره تهاجم فرهنگی را مهم، بجا و خردمندانه دانست و تصریح کرد: ایشان از سال‌های ابتدایی دهه 70 مسئله تهاجم فرهنگی را مطرح کردند و به همه مسئولان و مردم درباره این خطر بزرگ هشدار دادند. 
  فتوحی ادامه داد: اگر هوشیاری و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب نبود، این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی با تهدیدات جدی مواجه شده بود. 
 وی با اشاره به فتنه سال 1388 بیان کرد: وقتی دشمن با تدارک یک جنگ تمام عیار در حوزه فرهنگی و هویتی راه به جایی نبرد عوامل و مهره‌های فریب خورده خود را به میدان فرستاد و تعداد اندکی را نیز با آنان همراه کرد. 
 فرمانده سپاه الغدیر یزد تاکید کرد: به فضل خداوند دشمن با حقارت و بی‌آبرویی تمام، صحنه را به ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی واگذار کرد و سیلی محکمی از آحاد ملت خورد. 
 فتوحی شهدا را پاسبانان معنوی نظام توصیف کرد و بیان کرد: شهدا شاهد و ناظراعمال ما هستند و به برکت خون پاکشان انقلاب اسلامی از گزند حوادث در امان خواهد ماند. 
 همچنین در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه اردکان با گرامیداشت یاد و خاطره 420 شهید شهرستان اردکان و 30 شهید بخش خرانق عزت و آبروی امروز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی دانست و افزود: سردار شهید فتحی از روستای رباط پشت بادام برخاست و منشا خدمات بسیاری برای نظام و این منطقه بود.
وی ادامه داد: مردم شهرستان اردکان به ویژه بخش خرانق پایمردی و جانفشانی برادران شهید مظفری در اعتلای ایران اسلامی و دفاع از مرزهای این سرزمین را هرگز از یاد نخواهند برد.
به گزارش فارس، بخش خرانق 30 شهید و روستای رباط پشت بادام سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول