اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

تهدید دشمن را با پیشرفت‌های غرور‌آفرین پاسخ دادیم

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ما تهدید دشمن را در مقطع کنونی با پیشرفت‌های علمی و نظامی که مایه غرور هر ایرانی است پاسخ دادیم.

تهدید دشمن را با پیشرفت‌های غرور‌آفرین پاسخ دادیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزار کنندگان نمایشگاه رزمی ـ فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: امروز در سنگر جنگ نرم و نیمه ‌سخت به دشمن نشان دادیم که انقلاب اسلامی در سایه جوانان با همت خود، بالنده و زنده حضور دارد و اجازه نمی‌دهد کوچکترین تهدید از سوی دشمن به این نظام و انقلاب صدمه و خدشه‌ای وارد کند.
وی بیان داشت: این انقلاب امروز به برکت خودباوری، اعتماد به نفس و اعتقاد به نظام مکتبی و اسلامی پا برجاست و ما با تکیه بر این اصول بهتر و شایسته‌تر می‌توانیم بر دشمن تا بن دندان مسلح غلبه کنیم.
این مسئول یادآور شد: ما امروز به هیچ یک از قدرت‌های شرق و غرب تکیه نکرده‌ایم و دوستی هیچ کشوری برای ما قابل اعتماد و اطمینان کامل نیست که در این مسیر برای سربلند شدن به غیر از خود به هیچ نیرویی نباید اعتماد کرده و تکیه نمود.
وی یکی دیگر از رموز موفقیت این انقلاب را در میدان جنگ نرم حفظ روحیه وحدت، همدلی و هم‌افزایی اعلام کرد و افزود: با گذشت بیش از 33 سال از انقلاب اسلامی، دشمن هنوز نتوانسته است به سد محکم و بی‌مثال وحدت امت اسلامی خدشه وارد کند و یا با رفتارهای موذیانه بخواهد این انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)  استان اردبیل ادامه داد:‌ با پشتیبانی از ولایت فقیه و داشتن بصیرت و هوشمندی توانسته‌ایم تهدید‌های دشمن را به فرصت بالندگی و سازندگی تبدیل کنیم و همین رویه را نیز با شدت و حدت ادامه می‌دهیم.
وی اظهار داشت:‌ در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با ایمان به این مسئله که هجمه دشمن فرصت خودسازی‌ است طوری در برابر استکبار ایستادند که امروز این ایستادگی الگویی برای کشورهای دیگر در مبارزه با ظلم و ستم تبدیل شده است.
کاملی‌فر با بیان اینکه دشمن همیشه در کمین است و در هر زمان برای ضربه‌زدن آمادگی دارد، افزود:‌ با آگاهی‌ و هوشیاری باید ترفند دشمن را شناخت و اجازه نداد دشمن نگون‌بخت به ساحت این نظام و انقلاب ضربه‌ای وارد کند.
وی در پایان سخنان خود یادآور شد: در دوران دفاع مقدس بیشتر نیروهای نوجوان و جوان بودند که خالق حماسه‌های نو و ماندگار بوده و امروز نیز با اعتماد به جوانان و سپردن مسئولیت به آنان می‌توانیم در صحنه‌های مختلف افتخارآفرینی کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول