اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

3 هزار شبکه ماهواره‌ای نظام خانواده ایران را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: امروز بیش از 3 هزار شبکه ماهواره‌ای در آسمان ایران تحکیم نظام خانواده و بالندگی جوانانمان را تهدید می‌کند.

3 هزار شبکه ماهواره‌ای نظام خانواده ایران را تهدید می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار علی روستایی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل و به مناسبت هفته نیرو انتظامی اظهار داشت: نظام غرب با راه‌اندازی بیش از 17 هزار و 666 شبکه ماهواره‌ای که بخشی از آن مختص انقلاب اسلامی است تلاش می‌کند تا هجمه‌ها و تهدید‌های خود را از طریق فرهنگی اعمال کند.
وی بیان داشت:‌ از این تعداد شبکه ماهواره‌ای 235 مورد شبکه پخش و تولید فیلم‌های مبتذل و مستهجن و 237 مورد نیز شبکه‌های تولید‌کننده برنامه علیه شیعیان و مسلمانان است که کیان اندیشه و آرمان ملت ما را مورد هدف قرار می‌دهد.
این مسئول به فعال بودن 74 شبکه تبلیغ مدل و نوع آرایش و 37 شبکه پخش موسیقی‌های مبتذل و 37 شبکه فعال ضد انقلاب اشاره کرد و افزود: همه این شبکه‌ها علیه نظام ما به ویژه جوانان بمباران تبلیغاتی و پمپاژ عقیدتی می‌کنند.
روستایی در ادامه اضلاع امنیت پایدار را حاکمیت مردم و پلیس معرفی کرد و یادآور شد؛ امنیت امری یک سویه نیست بلکه فرآیندی چند بعدی است که در عصر حاضر ابعاد آن باید توسعه و ترقی پیدا کند.
وی احساس امنیت را بالاتر از خود امنیت معرفی کرد و افزود: استکبار پیدا و پنهان و در حوزه‌های مختلف از جرایم سنتی گرفته تا مجازی و ماهواره‌ها و سایت‌ها تلاش می‌کند انحراف حقیقی ایجاد کرده و با تولید جرایم جدید نسل آینده این نظام را با جرم و گناه و بزه بی‌بنیان نشان دهد.
رئیس پلیس استان اردبیل عصر حاضر را عصر شکسته ‌شدن مرزهای جغرافیایی و تلاش برا ی ایجاد مردم از مردم و مردم از حاکمیت توصیف و خاطرنشان کرد: ترویج بد‌اخلاقی، خشونت، مواد مخدر صنعتی و حتی دامن‌ زدن به گرانی‌های اقتصادی، فساد مالی و اختلاس از جرایمی است که امروز به شکل نوین در جامعه نمود پیدا کرده و امنیت پایدار بار تهدید می‌کند.
روستایی بیان داشت: ‌پلیس برای همه این جرایم نسخه و طرحی ویژه دارد به طوری که در سال‌های اخیر با فعال کردن پلیس‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف تلاش شده است تا از بروز یک بحران وسیع و گسترده جلوگیری شود.
وی پیش‌بینی و پیشگیری را گام مهم در جرم‌زدایی و جلوگیری از وقوع بزه عنوان کرد و افزود: اگر مردم در این مسیر گام جلو نگذارند و تنها به مطالبات اکتفا کنند پلیس نمی‌تواند به وظیفه خود عمل کند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل در بخش پایانی سخنان خود مشارکت همگانی با ناجا را در برقراری امنیت و استمرار احساس امنیت بسیار ضروری توصیف کرد و از مردم خواست به پلیس مومن و معتقد باور داشته باشد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول