اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌ غربی:

جنگ دشمن با ایران تهدید نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌ غربی گفت: امروز جنگ دشمن با نظام جمهوری اسلامی ایران به تهدید نرم تبدیل شده است.

جنگ دشمن با ایران تهدید نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ولی عاقلی ظهر امروز در جمع اعضای سازمان دانشجویان آذربایجان غربی اظهار داشت: امروز باید به منظور مقابله همه‌جانبه با این نوع تهدیدات با بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس با دشمن‌شناسی و ابزارشناسی کارشناسانه و حقیقی، برنامه‌ریزی مدیریتی دقیقی برای مقابله داشته باشیم.
وی افزود: صحنه‌های رزم و نبرد حق علیه باطل یک بعد از جنگ بود و تشعشع‌های اخلاقی، انسانی، مدیریتی و فرهنگی پنهان و آشکار این صحنه‌ها نماد فرهنگی بود که از شانیت و سابقه‌ای متعالی برخودار است.
این مسئول اضافه کرد: مجموعه رفتارها، مدیریت‌ها، منش‌ها و فرهنگ‌های و ... به وقوع پیوسته و جاری در دوران دفاع مقدس ترمینولوژی از فر هنگ ناب اسلامی و ایرانی است.
وی اضافه کرد: این معارف و آموزه‌های دفاع مقدس با ارزش‌ترین گنجینه‌های توسعه کشور و نیازمند بازنگری و بازشناخت محتوایی برای درک واقعی و ریشه‌ای موضوعات هستند چرا که رویکرد تخصصی ماهوی به منظور استخراج این آموزه‌ها سبب عملیاتی‌تر، کاربردی‌تر و نهادینه شدن در جامعه امروز و برون‌رفت از بسیاری چالش‌های فرهنگی و مدیریتی می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: انتقال جوهره پیام خون شهیدان متناسب با ادبیات فکری نسل جوان رسالت اصلی امروز است.
  رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: دفاع مقدس و خون پاک شهیدان صفحات زرین عشق حماسه، ایثار، بصیرت، عزت، شرف و استقلال را برای میهن اسلامی بیمه کرده است که باید امروز با معرفت جوهری از این ارزشمندترین‌ها برای کشور به معنای واقعی کلمه حراست و فرهنگ آن را بسط و گسترش داد.
به گفته این مسئول پاسداشت یاد و خاطره اسوه‌های شهادت، ایثار و جانبازی که حیات طیبه‌شان را در راه دفاع از میهن اسلامی و حاکمیت ارزش‌های الهی تقدیم کرده‌اند تزریق روح و جانی تازه است به پیکر جامعه تا حقیقت‌جویان، طریق الی‌الله را با انوار تابناک آن ستاره‌های جاوید بپیمایند.
رئیس  جهاد دانشگاهی آذربایجان ‌غربی گفت: ملت ایران با توکل بر خداوند متعال با وحدت کلمه و با رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و همه مردم به عنوان صاحبان و حافظان انقلاب اسلامی در حفظ و پاسداری از انقلاب و جمهوری اسلامی احساس تکلیف می‌کردند.
وی گفت: در مقطعی که دشمن به میهن اسلامی تجاوز کرد با توجه به اینکه هدف‌اش سقوط نظام جمهوری اسلامی بود بنابراین همه جوانان و اقشار مختلف جامعه به دفاع از نظام جمهوری اسلامی که ارمغان ده‌ها هزار خون شهید این مرز و بوم بود برخاستند که جنس آن توام با بصیرت و معرفت و اعتقاد بود که این مهم جای تببین در برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول