اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست مازندران خبر داد:

فوریت شکل‌گیری اداره محیط زیست محمودآباد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از فوریت شکل‌گیری و سازماندهی اداره مستقل حفاظت محیط زیست در شهرستان محمودآباد خبر داد.

فوریت شکل‌گیری اداره محیط زیست محمودآباد
هرمز محمودی‌راد در حاشیه سفر به محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، تصریح کرد: در واقع با همت رسانه‌های جمعی است که ما می‌توانیم اهداف سازمانی حفاظت محیط زیست را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم و از آحاد مردم استمداد بطلبیم که بحث محیط زیست که یک کار بسیار فراگیری است را جدی بگیرند و برای تحقق آن کمک کنند.
محمودی‌راد درباره اداره مستقل حفاظت محیط زیست بیان داشت: با توجه به پیشنهاد ساختار تشکیلات و مصوب کردن آن از سوی استاندار، سازمان حفاظت محیط زیست و معاون ریاست جمهوری و ابلاغ آن  به این اداره کل، تنها مشکل برای شروع به کار اداره حفاظت محیط زیست محمودآباد، کمبود نیروی انسانی بود
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران خاطرنشان کرد: با تعامل خوب فرماندار محمودآباد مصمم هستیم هرچه زودتر این اداره به صورت مستقل در محمودآباد شکل بگیرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای به کارگیری نیروی انسانی جدید باید مجوز استخدام صادر شود تا زمان تحقق این خواسته و بنا به ضرورت و فوریت امر اگر فضای اداری شهرستان محمودآباد فراهم شود به طور موقت از نیروهای شهرهای دیگر استان استفاده می‌کنیم تا نیروهای مستقلی با صدور مجوز لازم جذب این اداره شوند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در پایان از تعامل خوب فرماندار محمودآباد خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه اداره مستقل حفاظت محیط زیست خواسته فرماندار این شهر نیز بوده است امیدواریم با تعامل مناسبی که از سوی ایشان وجود دارد هرچه زودتر این اداره به صورت مستقل در شهرستان محمودآباد شکل گیرد.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول