اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی محیط زیست زنجان خبر داد:

حادثه منجر به فوت در محیط زیست زنجان روی میز قاضی

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان زنجان از بررسی علت مصدومیت منجر به فوت سید مقتدا شبیری در مراجع قضایی و انتظامی استان زنجان خبر داد.

حادثه منجر به فوت در محیط زیست زنجان روی میز قاضی
عباس لطفی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با ابراز تاسف و همدردی با خانواده آن مرحوم اظهار کرد: روز 31 شهریور ماه سال جاری چهار نفر از ماموران محیط زیست با خودروی سازمانی برای انجام وظایف اداری در راستای پیشگیری از تخلفات شکار و صید غیر مجاز برای پایش ارتفاعات و شکارگاه موسوم به رحیم آباد به همان منطقه اعزام و در حوالی به یک موتور سوار مشکوک می‌شوند.
وی افزود: پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز راکب به علائم هشدار دهنده و ایست‌های مکرر توجهی نکرده و یکی از ماموران برای انسداد مسیر حرکت موتورسیکلت پایین جاده آمده و مجددا ایست می‌دهد و یک تیر هوایی شلیک کرده و تیر دیگر نیز منجر به مصدومیت راکب می‌شود که نحوه اصابت گلوله در مراجع ذیصلاح در حال بررسی و اعلام نظر است، اما آنچه مسلم است هیچ گونه قصد و نیت عمدی و قبلی در رخ دادن این حادثه مدنظر نبوده است.
مسئول روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان زنجان، گفت: ماموران وقتی متوجه می‌شوند فرد مورد نظر تیر خورده است تلاش می‌کنند، وی را به مراکز درمانی انتقال دهند اما به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه و عدم آنتن دهی موبایل و بی‌سیم، آمبولانس دیر به ضیاء آباد می‌رسد که پس از معاینه و بررسی، عوامل امداد فوت مرحوم سید مقتدا شبیری را اعلام می‌کنند و در حال حاضر پرونده نزد مقامات قضایی و انتظامی در حال رسیدگی دقیق است.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در زنجان مبنی اینکه آیا فرد کشته شده تنها بود و چیزی همراه داشته است یا نه، گفت: کسی همراه وی دیده نشده و فقط یک قطار حاوی چند فشنگ در حوالی منطقه پیدا شده است.
انتهای پیام/ ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول