اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید استادان محیط زیست آلمان از دانشگاه محیط زیست البرز

خبرگزاری فارس: دانشمندان و استادان محیط زیست کشور آلمان از دانشگاه محیط زیست استان البرز مستقر در کرج بازدید کردند.

بازدید استادان محیط زیست آلمان از دانشگاه محیط زیست البرز
به گرارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی دانشگاه محیط زیست استان البرز، در حاشیه دوره آموزشی مدیریت محیط زیست ویژه دانشجویان خارجی که در این دانشگاه در حال برگزاری است، 'ماتیاس والترد' از دانشگاه گوتیگن، 'پاول کونیگر' عضو موسسه لاپتیز، 'میشایل سوکوف' رییس بنیاد سوکوف از دانشگاه گراتفروالد و برنده جایزه نوبل آلترناتیو از جمله بازدید کنندگان از این دوره‌ها بودند.
همچنین هاینس کناپ رئیس موسسه حفاظت محیط زیست آلمان فدرال، سیاوش امینی استاد بازنشسته دانشگاه کاسل و گوتینگن و عضو گروه مشاوره مطالعات دانشگاه‌های جهان، هاله عارف متخصص سم شناسی و خسارات محیط زیست از مصر، سوزانه کریتلزر و اینگرید هووه رئیس بخش اداری موسسه مطالعات مناطق حاره‌ای دانشگاه گوتینگن به همراه جمعی از اساتید و کارشناسان دانشگاه تهران در دانشگاه محیط زیست از دیگر بازدیدکنندگان این دوره آموزشی بودند.
در ابتدای این نشست دکتر فاضل معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان و سرپرست دانشگاه به ارایه گزارشی از چگونگی تشکیل انستیتو علوم و فناوری‌های محیط زیست اکو در ایران پرداخت و گفت: این برای نخستین بار است که دوره آموزشی مدیریت محیط زیست را با رعایت استاندارهای بین‌المللی با حمایت سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌کنیم.
وی افزود: در واقع برگزاری این دوره نشانه‌ای از علاقه‌مندی ایران در زمینه بسط همکاری‌های فرامنطقه‌ای در زمینه محیط زیست است که امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک در ابعاد گسترده‌تری آن را به منصه ظهور بگذاریم.
فاضل در ادامه به معرفی دانشگاه محیط زیست استان البرز پرداخت و گفت: در سال تحصیلی جدید این دانشگاه میزبان بیش از یکهزار و 500 دانشجو است.
دکتر سیاوش امینی عضو بازنشسته هیئت علمی دانشگاه کاسل و گوتینگن، ماتیاس والترد از دانشگاه گوتیگن، پاول کونیگر عضو موسسه لاپتیز، میشایل سوکوف رئیس بنیاد سوکوف از دانشگاه گراتفروالد و برنده جایزه نوبل آلترناتیو و هاینس کناپ رئیس موسسه حفاظت محیط زیست آلمان فدرال به سخنان کوتاهی درباره اهمیت محیط زیست پرداختند.
هاینس کناپ یکی از میهمانان خارجی بیان داشت: ایران از نظر زیست محیطی از جاذبه‌های طبیعی برای زیبایی برای مطالعه و تحقیق برخوردار است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول