اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

تشکیل کمیته ارزیابی علت تأخیر صدور مجوزهای محیط زیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به طولانی شدن روند صدور برخی مجوزهای محیط زیست، گفت: برخی مجوزها باید در نوبت کمیته ارزیابی قرار بگیرد تا با تشکیل این کمیته در تهران تصمیم لازم اتخاذ شود.

تشکیل کمیته ارزیابی علت تأخیر صدور مجوزهای محیط زیست
سعید یوسف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: محیط زیست استان با التزام به سند چشم‌انداز توسعه در روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری با اهتمام جدی در مسیر توسعه استان حرکت می‌کند.
وی افزود: برهمین اساس این اداره‌کل همواره سعی بر آن داشته است تا پاسخگوی استعلامات دستگاه‌های اجرایی در کمتر از 10 روز باشد.
یوسف‌پور با اشاره به طولانی شدن روند صدور برخی مجوزهای محیط زیست، افزود: برخی مجوزها باید در نوبت کمیته ارزیابی قرار بگیرد تا با تشکیل این کمیته در تهران تصمیم لازم اتخاذ و اطلاع‌رسانی شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محیط زیست استان وظایف خود را به نحو مطلوب و در زمان مقرر انجام می‌دهد، گفت: بعضی از طرح‌ها برای پاسخ کمیته ارزیابی نیازمند طی پروسه زمانی است.
وی در ادامه با تأکید بر لزوم حفظ آرامش و ایجاد امنیت برای حیات وحش به‌ویژه در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست این استان، اظهار داشت: این اداره‌کل از تمام توان در راستای جلب مشارکت مردم در این راستا استفاده خواهد کرد.
یوسف‌پور افزود: برهمین اساس اجرای برنامه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی به طور گسترده و متنوع در سطح این استان از طریق رادیو و تلوزیون، توزیع بروشور، کتابچه و اقلام فرهنگی زیست محیطی، ارسال پیام کوتاه، برگزاری برنامه‌های آموزشی در راستای جوامع محلی و استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردم‌نهاد زیست محیطی در دستور کار قرار گرفته است.
یوسف‌پور از افزایش 40 درصدی گشت‌های سیار این اداره‌کل در حوزه‌های استحفاظی خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های برای استفاده از کادر اداری در ساعات غیر اداری در مناطق تحت مدیریت به‌منظور افزایش ضریب حفاظتی در مناطق این استان از دیگر برنامه‌های حفاظتی در مناطق تحت حفاظت این استان است.
وی افزود: حفاظت از سرمایه‌های خدادادی در راستای استفاده صحیح نسل حاضر و نسل‌های آینده رسالتی است که بدنه حفاظت محیط زیست به آن افتخار می‌کند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول