اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:

اجرای عملیات گازرسانی به 7 شهر استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از عملیات گازرسانی به 7 شهر استان خبر داد.

اجرای عملیات گازرسانی به 7 شهر استان بوشهر
غلامعباس حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با گازرسانی به شهرهای یاد شده در مجموع زمینه بهره‌مندی قریب به 20 هزار خانوار از نعمت گاز فراهم می‌شود.
وی شهرهای یاد شده را دلوار، دالکی، وحدتیه، شنبه، بردخون، گناوه و امام حسن برشمرد و افزود: با اتمام عملیات یاد شده مجموع شهرهای گازدار استان به رقم 30 شهر می‌رسد.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهرگفت: با تحقق عملیات گازرسانی به شهرهای در حال اجرا ، بالغ بر 90 درصد از شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شود که این میزان معادل بیش از 97 درصد از خانوارهای شهری کل استان است.
حسینی همچنین در خاتمه یادآور شد: از ابتدای سالجاری تاکنون گازرسانی به سه شهر استان شامل شبانکاره، سعدآباد و آبپخش و دو روستای بیدخون و دوراهک را نیز به اتمام رسانده‌ایم.
وی بیان کرد: هم اکنون 36 واحد صنعتی عمده این استان؛ به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل هستند و استان بوشهر به لحا‌ظ گازرسانی به صنایع مقام دوم را در کشور داراست.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: گازرسانی به شش شهرک صنعتی، یک کارخانه سیمان، یک کارخانه متانول کاوه و سیراف انرژی نیز هم اکنون در دست اجراست که امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین به اتصال 13 جایگاه سی.ان.جی در این استان به شبکه سراسری گاز اشاره کرد و افزود: عملیات گازرسانی به 8 جایگاه سی.ان.جی نیز در دست اجراست.
حسینی بیان کرد: شرکت بیمه ایران به کسانی که بر اثر حوادث ناشی از گاز فوت می‌کنند، 86 میلیون ریال و کسانی که دچار مشکلات دیگر می‌شوند تا مبلغ 85 میلیون ریال پرداخت می‌کند.
وی افزود: با تعاملی که با دو بانک ملت و تجارت برقرار شده است مشترکان استان می‌توانند با مراجعه به این دو بانک تا سقف 700‌هزار تومان وام برای لوله‌کشی و اشتراک گاز منازل خود دریافت کنند.
این مقام مسئول تأکید کرد: این وام‌ها به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پرداخت شده و با ارائه یک سفته قابل دریافت است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول