اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی بوشهر اعلام کرد:

ارائه خدمات بیمه‌ای در دورترین نقاط استان بوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تامین اجتماعی بوشهر گفت: در حال حاضر با تعداد 15 شعبه اصلی و 10 شعیه اقماری فعال اختصاصاً در مناطق دور افتاده توانستیم خدمات سازمان را در نزدیکترین نقطه محل زندگی مردم ببریم.

ارائه خدمات بیمه‌ای در دورترین نقاط استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید رازه صبح امروز در دیدار با معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر با تشکر و قدردانی از معاونت سیاسی امنیتی استان بوشهر بخشی از وظایف کاری شعبات اقماری تحت پوشش سازمان در سطح استان را مطرح کرد.
وی افزود: در حال حاضر ما با تعداد 15 شعبه اصلی و 10 شعبه اقماری فعال اختصاصاً در مناطق دور افتاده توانستیم خدمات سازمان را در نزدیکترین نقطه محل زندگی مردم ببریم.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: تلاش ما ارائه بهترین خدمات به افراد تحت پوشش است و امیدواریم در این زمینه رضایت مردم را جلب کرده باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز با تبریک انتصاب رازه به عنوان سرپرست تأمین اجتماعی استان گفت: با وجود پروژه‌های فعال مجموعه کارگری در سطح استان بویژه در منطقه عسلویه و خارک سهم مهمی از خدمات رسانی به مردم به عهده سازمان‌های کار و تأمین اجتماعی است.
محمدحسن شنبدی افزود: امیدواریم با بهره گیری از نیروهای علاقه‌مند و دلسوز بسیجی در حوزه مدیریت استان بتوانیم خدمت شایسته‌ای که در شأن مردم شریف استان باشد ارائه کنیم.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر گفت: تمام مدیران استانی باید به فکر پرورش  مدیریت بومی استان باشند و همه مدیران باید به این نگرش اعتقاد پیدا کنند زیرا تقویت مدیریت بومی در سطح استانی و کشوری برای توسعه و رفاه مردم منطقه بسیار مهم است.
عبدالله محمدی باغملائی معاونت بیمه‌ای تأمین اجتماعی استان بوشهر نیز گفت: تقویت و حمایت از مدیران بومی از مهم‌ترین وظیفه کارکنان در حال حاضر است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول