اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت می‌گیرد؛

اجرای عملیات رزمی یگاه ویژه بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، عملیات رزمی یگان ویژه استان بوشهر اجرا می‌شود.

اجرای عملیات رزمی یگاه ویژه بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا محمدی یگانه جمعه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای یک هزار برنامه فرهنگی ورزشی در استان بوشهر در هفته ناجا اظهار داشت: همزمان با هفته نیروی انتظامی، یک هزار برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در این استان اجرا می‌شود.
محمدی یگانه تصریح کرد: سیزدهم تا نوزدهم مهر هفته نیروی انتظامی نام دارد و شعار امسال این هفته سهم من از امنیت و آرامش است.
وی صبحگاه مشترک، غبار روبی گلزار شهدا، اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس، برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های پلیس، دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی و عملیات رزمی یگان ویژه را از مهم‌ترین برنامه‌های این فرماندهی در هفته نیروی انتظامی برشمرد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر از مردم و نهادهای دولتی خواست در ایجاد امنیت و آرامش سهیم باشند، زیرا برقراری کامل امنیت تنها بر دوش پلیس نیست.
محمدی یگانه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دو سارق مسلح که سال 86 در دشتستان اقدام به سرقت مسلحانه کرده بودند، دستگیر شدند، گفت: در نیمه نخست امسال، ارزش ریالی کشف قاچاق کالا و ارز 49 درصد و قاچاق سوخت 63 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته شده است.
محمدی یگانه ادامه داد: نیروی انتظامی برای ارتقای طرح امنیت اجتماعی در طول سال علاوه بر ماموریت‌های ذاتی، طرح‌هایی هم دارد که عموما سراسری است.
وی در ادامه با اشاره به تعامل تنگاتنگ پلیس استان با رسانه‌های بوشهر گفت: رسانه‌های گروهی در ایجاد امنیت پایدار با اطلاع رسانی و آموزش‌های همگانی مسائل و آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارند و امیدواریم در هفته نیروی انتظامی نیز این روند بیش از پیش ادامه داشته باشد.
فرمانده انتظامی بوشهر افزود: تمام هدف مجموعه پلیس این است که شرایطی به وجود آوریم تا آحاد جامعه احساس آرامش کرده و صلح و امنیت در جامعه حکمفرما شود.
محمدی یگانه نقش رسانه‌های گروهی را در افزایش احساس امنیت بسیار مهم عنوان کرد و گفت: رسانه‌های گروهی با اطلاع رسانی و آموزش‌های همگانی مسائل و آسیب‌های اجتماعی در ایجاد امنیت پایدار نقش مهمی دارند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول