اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر خبر داد:

افزایش مساحت فضاهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهرگفت: مساحت فضاهای آموزشی دانشگاه پیام نور استان بوشهر با اتمام ساختمان‌های دیلم، کنگان، خورموج و شبانکاره تا آبان ماه سال جاری به 9 هزار و 600 متر مربع میرسد.

افزایش مساحت فضاهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر
دکتر مهرداد احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 21 هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور استان تحصیل کرده که بیانگر اهمیت و جایگاه آن در سطح استان بوشهر است.
احمدی با بیان اینکه این میزان بدون احتساب دانشجویان ورودی سال جدید هستند، یادآور شد: در سال‌های اخیر و همزمان با افزایش تعداد دانشجویان، افزایش فضاهای آموزشی را نیز مد نظر قرار دادیم.
وی میزان فضاهای آموزشی تا پیش از سال 88 را هفت هزار و 700 متر مربع اعلام کرد و گفت: از سال 88 تاکنون با تأکید بر افزایش فضاهای آموزشی این میزان را به 11 هزار و 200 متر مربع افزایش دادیم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان در ارتباط با میزان فضاهای آموزشی این دانشگاه اظهار داشت: تا پیش از سال 88 میزان فضای آموزشی دانشگاه پیام نور استان هفت هزار متر مربع بوده که این میزان و با اتمام ساختمان‌های دیلم، کنگان، خورموج و شبانکاره تا آبان ماه سال جاری به 9 هزار و 600 متر مربع می‌رسد.
احمدی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در ارتباط با تعداد اعضاء هیئت علمی گفت: هم اکنون تعداد 46 عضو هیئت علمی تمام وقت در این دانشگاه مشغول به فعالیت بوده که 11 نفر آن‌ها دارای مدرک دکتری هستند.
این مقام مسئول همچنین تعداد مقالات علمی منتشر شده در نشریه معتبر ISI از سال 88 تاکنون را 22 مقاله عنوان و ابراز داشت: در حال حاضر اساتید این دانشگاه مقالات بسیار خوبی در مجلات و نشریات معتبر داخلی و بین المللی به چاپ رسانده‌اند.
وی درباره رشته‌های موجود در دانشگاه پیام نور بوشهرگفت: هم اکنون در دانشگاه پیام نور بوشهر رشته‌های مهندسی شیمی، مهندسی نفت با گرایش طراحی فرآیندهای صنایع نفت، مهندسی مکانیک، مهندسی برق با گرایش مخابرات، مهندسی عمران و مهندسی شهرسازی تدریس می‌شود.
احمدی در ارتباط با  دانشگاه پیام نور عسلویه با تأکید بر تلاش در جهت ارتقاء سطح علمی این دانشگاه از راه اندازی رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این مرکز دانشگاهی خبر داد.
وی تمرکز زدایی و ایجاد رشته‌های متناسب با نیاز در مناطق مختلف استان را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت دانشگاه پیام نور استان اعلام کرد و گفت: در جهت تربیت نیروهای متخصص و بومی مورد نیاز پارس جنوبی اقدام به راه اندازی چندین رشته متناسب با نیاز منطقه ویژه در دانشگاه پیام نور عسلویه کردیم.
وی برخی از این رشته‌ها را شامل رشته‌های مهندسی برق با گرایش‌های قدرت، کنترل، مخابرات، الکترونیک و مهندسی پزشکی، مهندسی نفت و طراحی فرآیندهای صنایع نفت، مهندسی نفت با گرایش صنایع گاز، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران و مهندسی شیمی عنوان کرد.
احمدی همچنین به راه اندازی چند رشته کارشناسی ارشد در مرکز عسلویه اشاره کرد و ابراز داشت: برای ارتقاء سطح علمی منطقه و با رایزنی‌های متعددی که انجام شد مجوزهای لازم برای راه اندازی رشته های حقوق، روان شناسی، حسابداری، آی تی، معماری، عمران با گرایش راه و ترابری، صنایع و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد اخذ شده است.
وی زمان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور عسلویه را در بهمن ماه سال جاری عنوان کرد.
احمدی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتمام و بهره برداری از ساختمان‌های جدید دانشگاه پیام نور در شهرهای مختلف استان بوشهر، روند رو به رشد این دانشگاه در استان تداوم یابد.  
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول