اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ساماندهی کیوسک‌های شهرداری بوشهر اعلام کرد:

لغو قرارداد کیوسک‌هایی متخلف در بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ساماندهی کیوسک‌های شهرداری بندر بوشهر گفت: قرارداد کیوسک‌هایی که از مفاد قرارداد خود با شهرداری تخطی کنند لغو میشود.

لغو قرارداد کیوسک‌هایی متخلف در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نادر مظفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق مفاد قراردادی که شهرداری با صاحبان کیوسک‌ها و دکه‌های مطبوعاتی سطح شهر دارد، این افراد نمی‌توانند کیوسک تحت اختیار خود را به شخص ثالث واگذار کنند و یا کالایی غیر از اجناس تعیین شده، در آن به فروش برسانند. 
وی افزود: این کیوسک‌ها که برای رفاه حال شهروندان و سرعت بخشیدن به خدمات عمومی تهیه و واگذار شده است، تنها برای فروش انواع مطبوعات وکالاهایی که تحت عنوان «تنقلات» دسته بندی می‌شوند است؛  هم اکنون 120 باب دکه و کیوسک در سطح شهر توسط شهرداری بندر بوشهر اداره می‌شود.
مظفری تصریح کرد: در صورت تخطی از موارد مندرج در قرارداد فی‌مابین، شهرداری حق فسخ قرارداد و واگذاری کیوسک به فرد دیگر را دارد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده مواردی مانند ایجاد سد معبر یا فروش کالایی غیر از موارد گفته شده توسط این کیوسک‌ها، مراتب را به کمیته ساماندهی کیوسک‌های شهرداری بندر بوشهر اطلاع دهند.
مسئول واحد کنترل و رفع سد معابر عمومی شهرداری بندر بوشهر نیز گفت: با بررسی‌هایی که مأموران این واحد انجام داده‌اند مشخص شد برخی کسبه بازار بوشهر از روی سودجویی یا عدم آگاهی، فضای بیرون مغازه‌های خود را که جزو پیاده‌رو و گذرگاه عمومی بازار به شمار می‌آید به دستفروشان افغانی اجاره داده‌اند که این عمل شرعا" و قانونا" خلاف و نادرست است.
سید مهدی هاشمی افزود: مغازه‌دار تنها مالک فضای مغازه خود است و جلو مغازه، گذرگاه مردم و متعلق به عموم است و کسی حق استفاده اختصاصی و یا اجاره دادن چنین فضایی را ندارد.
وی گفت: تعدادی از دکان‌داران به‌ویژه در جاهای شلوغ بازار مانند بازارچه صفا و چند نقطه دیگر اقدام به چنین کاری کرده اند که بدینوسیله غیر قانونی بودن این عمل را به این افراد اعلام می‌کنیم و پس از جمع‌آوری دستفروشان، در صورت تکرار، مغازه‌داران متخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول