اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارک علم و فناوری خلیج فارس خبر داد:

پذیرش طرح پارک فناوری بوشهر در وزارت دفاع

خبرگزاری فارس: معاون پارک علم وفناوری خلیج فارس بوشهر گفت: یکی از طرح‌های پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر که در جشنواره علم تا عمل شرکت کرده بود، توسط وزارت دفاع پذیرفته شد.

پذیرش طرح پارک فناوری بوشهر در وزارت دفاع
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا آذین صبح امروز در نشست با مدیران پژوهشی استان بوشهر اظهار داشت: این طرح ربات خط کشی معابر با کاربری نظامی است که توسط شرکت متحرک‌ سازان جنوب در جشنواره ارائه شد.
وی تصریح کرد: این طرح با مبلغ 3میلیارد ریال با وزارت دفاع به مرحله قرارداد رسیده است.
آذین گفت: در این جشنواره که اخیرا در تهران برگزار شد، 15 طرح توسط پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر شرکت داده شد که از این تعداد طرح شرکت‌کننده، فقط یک طرح به ثبت و مرحله قرارداد رسید.
وی اضافه کرد: به تازگی نیز نامه‌ای از نیروی انتظامی کشور دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه طرح جلیقه هوشمند برای سربازان، یکی دیگر از طرح‌های شرکت داده شده در نمایشگاه توسط پارک، مورد توجه قرار گرفته است.
آذین ادامه داد: در حال انجام مراحل مقدماتی برای بستن قرارداد این طرح هستیم.
معاون پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر بیان کرد: سیاست ما حمایت از ایده‌های نو و تبدیل ایده به پدیده و علم به ثروت است.
وی تصریح کرد: به دلیل شرایطی که به وجود آمد امسال نتوانستیم بیشتر از 15 طرح در جشنواره علم تا عمل شرکت دهیم که امیدواریم سال آینده با رفع این مشکلات طرح‌های و ایده‌های بیشتر و جدیدتری ارائه دهیم.
وی افزود: شرکت در جشنواره‌های مختلف علمی با توان حداکثری یکی از برنامه‌های مهم پارک برای تحقق این سیاست است.
آذین یادآور شد: حمایت از طرح‌های علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان با جدیت در دستور کار است و در این راستا پارک علم و فناوری خلیج فارس برنامه‌های خوبی دارد.
این مقام مسئول گفت: استان بوشهر با وجود جوانان متخصص در بخش‌های مختلف فناوری اطلاعات در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و نیاز است با حمایت مسئولان این امر محقق شود.
انتهای پیام،/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول