اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته گردشگری صورت گرفت؛

افتتاح بزرگ‌ترین هتل آپارتمان در بوشهر

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته گردشگری، هتل آپارتمان "هیرون" در مرکز شهر بوشهر افتتاح شد.

افتتاح بزرگ‌ترین هتل آپارتمان در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ظهر امروز در این مراسم از عملکرد سرمایه گذار بخش خصوصی برای ایجاد این مرکز تشکر کرد.
احمد دشتی افزود: ایجاد هتل آپارتمان در قلب شهر بوشهر یکی از نیازمندی‌های این بخش بود که با توجه به اینکه همه سرمایه گذاری آن از سوی بخش خصوصی انجام شده، قابل توجه است.
وی گفت: در دولت‌های نهم و دهم تلاش‌های فراوانی برای افزایش مراکز اقامتی در استان مورد پیگیری شده و هتل هیرمند یکی از این موارد است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز در آئین افتتاح بزرگترین هتل آپارتمان شهر بوشهر از فضای داخلی و امکانات هر یک از سوئیت‌ها تمجید کرد.
محمدحسین زارع با اشاره به تلاش دولت برای رفع نواقص موجود در بخش گردشگری از جمله مراکز اقامتی، بر فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه تاکید و گفت: استان برای این مهم آمادگی لازم را دارد. موسس هتل آپارتمان هیرون گفت: این مرکز اقامتی با اعتبار سه میلیارد تومان که تماما از بخش خصوصی و بدون دریافت تسهیلات بوده راه اندازی شد.
سیداحمد قاسمی زاده افزود: هتل آپارتمان هیرون در زمینی به مساحت دو هزار متر و با 70 تخت در قابل 88 سوئیت فعالیتش را آغاز کرد.
وی بیان کرد: این هتل به صورت مستقیم برای نزدیک به 30 نفر از نیروهای بومی ایجاد اشتغال کرده است.
در آئین افتتاح بزرگترین هتل آپارتمان شهر بوشهر محمدحسین زارع معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری و دکتر دشتی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر حضور یافتند.
هتل هیرون (نام محلی یکی از بادهای بوشهر) در انتهای خیابان ولیعصر (عج) مقابل صندوق مهر ایران تاسیس شده است.
موسس این هتل سید احمد قاسمی زاده از فعالان اقتصادی بوشهر است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول