اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان:

فقر‌زدایی هدف اصلی کمیته امداد اصفهان است

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: فقر‌زدایی از محرومان و نیازمندان موجود در سطح جامعه از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد اصفهان محسوب می‌شود.

فقر‌زدایی هدف اصلی کمیته امداد اصفهان است
رضا بهرامیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه افراد زیر پوشش کمیته امداد باید در راستای توانمندی خود تلاش کنند، اظهار داشت: توانمندی خانواده‌ها و مددجویان کمیته امداد از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف این مجموعه در سال جاری محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: امروزه بیشتر افراد زیر پوشش امداد مدد‌جو هستند و این افراد از توانایی‌های کافی برخوردار هستند و کمیته امداد در راستای بارور شدن توانمندی‌های این قشر از جامعه گام برمی‌دارد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان به هدف و برنامه‌های اصلی این مجموعه در سطح جامعه اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر کمیته امداد با نیت فقر‌زدایی در سطح جامعه حرکت می‌کند و این مجموعه با تمام توان خود برای کاهش و برطرف کردن فقر محرومان جامعه تلاش می‌کند.
وی با اشاره به اجرای طرح پالایش در کمیته امداد اصفهان تصریح کرد: در این طرح خانواده‌های محروم و نیازمند موجود در جامعه با نگاه علمی شناسایی می‌شوند و نیاز‌های این قشر از جامعه طبقه‌بندی می‌شود.
وی با اشاره به میزان پرونده‌هایی که طرح پالایش نسبت به آنها اجرا شده است، ادامه داد: در طرح پالایش خدمات کمیته امداد با توجه به نیاز خانواده‌ها به آنها ارائه می‌شود و در حال حاضر 50 درصد از پرونده‌های موجود در کمیته امداد اصفهان زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.
بهرامیان با اشاره زمان اجرای این طرح در اصفهان تاکید کرد: طرح پالایش از ابتدای سال جاری در کمیته امداد اصفهان اجرا شده و با اجرای این طرح ارائه خدمات کمیته امداد به افراد ساماندهی شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول