اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اجرای ساختار سازمانی جدید در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته آینده ساختار سازمانی جدید در کمیته امداد این استان اجرا می‌شود.

اجرای ساختار سازمانی جدید در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
مصیب حیدری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: اجرای ساختار سازمانی در کمیته امداد شهرستان‌ها و شاخه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که در اواسط این هفته ابلاغ شده رسما آغاز خواهد شد.
سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا به تاکید مدیرکل کمیته امداد این استان، این تغییر ساختار نباید به روند کار و خدمت به اقشار محروم مردم لطمه‌ای بزند که بر این اساس همه کارکنان امداد در این استان باید طبق رویه سابق امورات مردم را انجام دهند. 
وی ادامه داد: تا ارسال شرح وظایف جدید، حوزه‌های مختلف کمیته امداد، امورات محوله را به مانند قبل انجام می‌دهند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
حیدری در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با فارس به انتصابات جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: آرش محمد‌حسینیان به‌عنوان سرپرست حوزه مدیریت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات معرفی شد.
به گفته حیدری، محمدحسینیان از امدادگران مامور به خدمت در هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و مدت چندین سال به‌عنوان مدیرعامل هلال احمر این استان خدمت کرده است.
سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: قربان‌علی ارجمند نیز به‌عنوان مشاور مدیرکل کمیته امداد این استان منصوب شده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول