اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه میلاد ثامن الحج(ع) برگزار شد؛

اجرای پیاده‌روی 2 هزار نفری در خلیل‌شهر مازندران

خبرگزاری فارس: به‌مناسبت گرامیداشت ولادت پیشوای هشتم حضرت امام رضا(ع)، حدود 2 هزار خلیل‌شهری مسیر پنج کیلومتری ابتدای کمربندی تا مرکز این شهر را پیاده طی کردند.

اجرای پیاده‌روی 2 هزار نفری در خلیل‌شهر مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، خلیل‌شهر که یکی از سه شهر شهرستان بهشهر محسوب می‌شود در ضلع شرقی قرار گرفت و از سال گذشته به یک‌هزار شهر سلامت جهان پیوست و به همین دلیل برنامه‌های حوزه سلامت خود را از سال جاری گسترده‌تر ساخت.
پیاده‌روی ظهر امروز خلیل‌شهر به همت صندوق مهر امام رضا(ع)، شهرداری و شورای شهر خلیل شهر و همکاری اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر برگزار شد و جمعیتی حدود 2 هزار نفر را با خود همراه کرد.
در این همایش برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا شد، دو تن از قهرمانان خلیل شهری تجلیل شدند و بیش از 50 جایزه از قبیل موتورسیکلت، دوچرخه، سکه‌های پارسیان و بهار آزادی، لوازم خانگی و هدیه نقدی به برندگان خوش شانس اهدا شد.
به گفته حسین کرمانی مسئول صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) خلیل‌شهر که یکی از حامیان و برگزارکنندگان اصلی همایش بود، صبح امروز یک ‌هزار و 750 بلیط قرعه کشی مسابقه در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت، اما جمعیت حاضر بیش از این تعداد بودند.
همایش پیاده‌روی خلیل‌شهر به زیبایی آغاز و پایان یافت اما ای کاش مسیر پیاده‌روی پُر از پاکت‌های آب‌میوه و کیک نبود و شرکت کنندگان به فکر سلامت و زیبایی محیط زیست هم بودند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول