اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

اداره کل ورزش و جوانان طرح سباح را حمایت کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خواستار حمایت اداره کل ورزش و جوانان از طرح سباح دانش‌آموزان با محوریت شنا شد.

اداره کل ورزش و جوانان طرح سباح را حمایت کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده در جلسه شورای تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش که با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی، رئیس هیئت شنای استان و اعضای شورا برگزار شد، اظهار داشت: طرح سباح که در راستای تحقق تحول بنیادین در آموزش و پرورش است نیازمند حمایت و هم‌فکری به خصوص اداره کل ورزش و جوانان است.
محمودزاده افزود: با اطلاع‌رسانی مناسب و اجرای دوره‌های توجیهی برای مربیان و انجام تبلیغات لازم از طریق صدا و سیما و نشریات، تشکیل گروه‌های مختلف فرهنگی از بین دانش‌آموزان عضو طرح و استفاده از مینی‌بوس‌های مناطق و نواحی برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان، طرح به صورت کیفی اجرا شود.
وی خاطرنشان کرد: اجرای جامع و کامل طرح آموزش شنای دانش‌آموزان از سال گذشته در استان اردبیل آغاز شده که در صورت هم‌فکری و هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای گسترش جدی آن همت می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه اداره آموزش پروش استان با جدیت تمام این طرح را در اردبیل اجرایی می‌کند، گفت: در صورت هماهنگی و همکاری سایر نهادهای مرتبط امیدواریم امکانات لازم در اختیار ما قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه نیازمند احداث استخرهای جدید در راستای اجرای بهینه این طرح هستیم، تصریح کرد: ضروری است اعتبارات مناسب در این خصوص در اختیار ما قرار گیرد تا مشکل کمبود مکان نیز حل شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه حسین خلیل‌وند رئیس هیئت شنای استان آمادگی هیئت را برای اجرای بهینه طرح، اختصاص امکانات لازم به دانش آموزان و استعدادیابی برای انتخاب نفرات برتر اعلام کرد. 
همچنین ترحم ارحمی رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گزارشی از نحوه اجرا، مشکلات و نتایج، آمار طرح سباح در سال تحصیلی گذشته و هم چنین برنامه‌های پیشنهادی برای سال تحصیلی جدید ارائه کرد.  
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول