اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عباسی:

نام وزارت ما ورزش و جوانان است

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان به هر دو بخش ورزش و جوانان به طور یکسان رسیدگی می‌کند.

نام وزارت ما ورزش و جوانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد عباسی ظهر امروز در نشست مشترک با رؤسا و نواب هیئت‌های ورزشی همدان اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان به هر دو بخش ورزش و جوانان به طور یکسان رسیدگی می‌کند.
وی در خصوص مدیرانی که در وزارتخانه مشغول به کار می‌شوند، گفت: کسانی که می‌خواهند با ما همکاری داشته باشند باید به دو نکته توجه ویژه داشته باشند؛ یکی مبحث استعدادیابی و دیگری توسعه ورزش همگانی و بانوان.
وزیر ورزش و جوانان استعدادیابی را در دو بخش زیرساختی و ورزشی تقسیم‌بندی ‌و تصریح کرد: در بخش زیرساختی در دولت نهم و دهم پیشرفت خوبی داشته‌ایم و در بخش ورزشی نیز باید بیشتر تلاش کنیم.
وی عنوان کرد: اغلب طرفداران ورزش، جوانان هستند اما همه تفریحات یک جوان، ورزش نیست و استعدادهای دیگری نیز دارد.
عباسی با اشاره به نقش مؤثر هیئت‌ها در توسعه ورزش، خاطرنشان کرد: چون هیئت‌ها از دل مردم برخاسته‌اند می‌توانند جاذبه‌هایی فراهم کنند تا مردم بیشتر به ورزش بپردازند.
وی در پاسخ به سبزواری، رئیس هیئت‌های همگانی استان همدان که خواستار ماندگاری افتخاری در همدان بود، با کنایه گفت: قصدی بر جابه‌جایی مدیرکل ورزش و جوانان استان از همدان نداشتیم، اما اکنون که شما این مسئله را مطرح کردید، به آن هم فکر می‌کنیم.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز پیش از سخنان وزیر عباسی اظهار کرد: متاسفانه در گزارش‌های ارائه شده در بخش‌های ابتدایی این نشست و پرداختن بیشتر به مبحث ورزش، نگرانی ما را برای این مسئله بیشتر کرد.
سیدمحمدکاظم حجازی افزود: باید طوری برنامه‌ریزی شود که امور ورزش و مسائل جوانان تحت شعاع یکدیگر قرار نگرفته و به هر دو مقوله با دیدی یکسان نگاه شود.
وی تاکید کرد: همانطور که پرداخت به ورزش از اهمیت برخوردار است، ده‌ها تشکل جوانان در استان نیز فعال هستند و بار عظیمی از فرهنگ استان را بر دوش دارند که نباید در حاشیه قرار گیرند.
نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید بر توانایی همدان در ورزش‌های همگانی و کوهنوردی، از وزیر ورزش خواست که توجهی ویژه به توانمندی‌های ورزشی استان همدان داشته باشد.
وی در خاتمه با انتقاد از تاخیر در آغاز یا پایان برخی از پروژه‌های ورزشی، تصریح کرد: تاخیر چند ساله در شروع یا خاتمه برخی از پروژه‌ها برای دولت مطلوب نیست.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول