اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان سمنان؛

وضعیت اماکن ورزشی دامغان بررسی شد

خبرگزاری فارس: در جلسه‏ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، وضعیت اماکن ورزشی دامغان بررسی شد.

وضعیت اماکن ورزشی دامغان بررسی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان،
جلسه‏ای در خصوص بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان دامغان با حضور همت هادیان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، مرتضی علی‏آبادی فرماندار، مجتبی هروی شهردار، سیدمحمود حسینی‏پور از اعضای شورای اسلامی دامغان و . . . در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل و در خصوص تکمیل و تجهیز و افتتاح خوابگاه وزشی در این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش فارس سمنان، در این جلسه مقر شد تا آسفالت، محوطه‏سازی و ایجاد فضای سبز استادیوم انقلاب توسط شهرداری شهر دامغان انجام شود.
همچنین در مجموعه ورزشی انقلاب با توجه به فضای بیرون آن، با هماهنگی و همکاری اداره راه و ترابری در خصوص شن‏ریزی فضا هماهنگ شود. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز پیشنهاد تاسیس باشگاه توسط شهرداری را در زمین ورزشی واقع در میدان 15 خرداد دامغان ارائه کرد و خواستار فعالیت و زیرپوشش قرار دادن چندین رشته ورزشی توسط این نهاد شد.
هادیان افزود: با توجه به اینکه چندین سال است که ورزشکاران در استادیوم ورزشی حمزه سیدالشهدا (ع) به فعالیت مشغول هستند، نیاز به مشارکت مسئولان برای حفظ و نگهداری اماکن ورزشی حس می‏شود.
در این جلسه، طاهرانپور معاون فرماندار، سیدمحمد حسینی‏پور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان و عبدالعظیم نصیری مسئول امور هماهنگی شهرستان‏ها اداره کل ورزش و جوانان نیز به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول