اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم:

آسیب‌های اجتماعی با ورزش پیشگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: توجه بیش از پیش به ورزش موجب جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

آسیب‌های اجتماعی با ورزش پیشگیری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی امروز در مراسم پایانی دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم که در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار شد، در جمع مردم ورزش دوست و شرکت کنندگان در این همایش اظهار داشت: اگر می‌خواهیم جامعه سالم داشته باشیم باید فرد سالم داشته باشیم و این مهم دست یافتنی است.
وی ادامه داد: کاملا مشخص است که برای داشتن فرد سالم باید امکانات و شرایط مناسبی نظیر ورزش فراهم شود زیرا با داشتن فرد سالم، خانواده سالم و به دنبال آنها جامعه سالم شکل می‌گیرد و اینگونه است که می‌توان در مقابل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ایستاد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم تصریح کرد: مردم ما علاقه زیادی به ورزش دارند و خوشبختانه امکانات و شرایط خوبی برای حضور مردم در فعالیت‌های ورزشی به خصوص ورزش همگانی فراهم شده است که موجب شادابی و نشاط جامعه می‌شود.
وی یاد آور شد: پیام دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در استان قم که امروز با شکلی جالب و وصف ناپذیر مورد استقبال مردم همیشه در صحنه قم قرار گرفته این است که خودمان کاری کنیم که جامعه‌ای سالم داشته باشیم.
جلالی خاطرنشان کرد: وقتی مردم در چنین همایشی با استقبال کم نظیر خود موجب شگفتی می‌شوند، بنابراین می‌توان در بسیاری از مسائل مهم جامعه از جمله تلاش برای ایجاد جامعه‌ای امن، سالم و سلامت از حضور خود مردم بهره گرفت.
وی ابراز داشت: در نهایت باید بگویم که وقتی جامعه ای سالم داشته باشیم، شعار دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س), دهه کرامت، هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود، محقق خواهد شد.
اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در مراسم پایانی این همایش دو کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و 10 کمک هزینه سفر به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم ورزش دوست اهدا کرد.
دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم با عنوان جامعه ای سالم عاری از اعتیاد و با اهدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت با هدف گرامیداشت هفته تربیت بدنی و روز ملی ورزش در مسافتی شش کیلومتری از مجموعه ورزشی شهید حیدریان تا بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار شد و مورد استقبال بی نظیر مردم ورزش دوست قم قرار گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول