اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

امکانات ورزش همگانی در پارک‌های قم فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: شهرداری بر خود وظیفه می‌داند تا تمام ابزارها و امکانات برای توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامتی افراد جامعه را فراهم کند.

امکانات ورزش همگانی در پارک‌های قم فراهم می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری پیش از ظهر امروز در مراسم پایانی دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم تصریح کرد: باید تلاش شود به روزی برسیم که هر هفته یک هفته بزرگ پیاده روی خانوادگی در قم برگزار شد و شاهد حضور مردم در این فعالیت بزرگ همگانی باشیم.
وی ادامه داد: شهرداری قم نیز بر خود لازم می‌داند تمام ابزارها و امکانات برای توسعه ورزش همگانی در پارک‌ها و فضاهای سبز را برای جذب مردم به ورزش و در نهایت ارتقای سلامتی و تحقق جامعه شاداب و با نشاط فراهم کند.
شهردار قم با تاکید بر اهتمام در راستای برخورداری از جامعه سالم، بیان داشت: ما برای رسیدن به شهر برتر تلاش می‌کنیم زیرا معتقدیم که قم باید به عنوان شهر شیعیان یک شهر الگو و نمونه باشد و مردم باید از شهری سالم برخوردار باشند.
وی یاد آور شد: ما می‌خواهیم شهری عاری از هرگونه بیماری داشته باشیم، شهری که همواره با نشاط و شاداب باشد، ضمن اینکه باید کاری کنیم الگویی که مورد نظر مقام معظم رهبری در بحث ورزش همگانی است، ان‌شاءالله با ایجاد فضا و امکانات مناسب برای عموم مردم، محقق شود.
دلبری با تاکید بر نیاز شهرداری به مشارکت همگانی مردم در توسعه عمران و آبادانی شهر قم، تصریح کرد: همانند مشارکتی که امروز مردم خوب و همیشه در صحنه قم در ورزش همگانی داشتند، برای تحول در آبادانی و پیشرفت شهر قم نیز دست نیاز به سوی آنها دراز می‌کنیم.
وی تاکید کرد: هدف ما داشتن شهر برتر است و برای این منظور از مردم و شهروندان خوب قمی می‌خواهیم که ما را یاری کنند تا به امید خدا نمونه بارز مدیریت شهری از قم در همه جهات و زمینه‌ها به شهرهای دیگر ارائه کنیم.
در پایان دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر مقدس قم، از سوی شهردار قم تعداد 50 دوچرخه و هشت کمک هزینه سفر به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) به مردم و شرکت کنندگان در این همایش اهدا شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول