اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

ورزش مانع از گرایش جوانان به اعتیاد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: ورزش به عنوان یکی از عرصه‌های مهم اجتماعی مانع از گرایش جوانان به اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

ورزش مانع از گرایش جوانان به اعتیاد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی توکلی امروز در مراسم پایانی دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، هفته نیروی انتظامی، هفته تربیت بدنی و روز ملی ورزش برگزار شد، در جمع علاقمندان به ورزش، تصریح کرد: نزدیک به 15 دستگاه در برگزاری این همایش نقش ارزنده‌ای داشتند و جا دارد از تمام زحمت کشان برگزاری چنین برنامه‌ای که نهایت و نتیجه آن سلامت اجتماعی، شادابی و نشاط مردم است، تقدیر کنیم.
وی ادامه داد: استقبال مردم ورزش دوست قم از دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم بسیار فراتر از انتظار است و این مهم سبب می‌شود تا دلگرمی بیشتری بین مسئولان استان برای تداوم چنین همایش‌هایی ایجاد شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: امیدواری ما این است که برگزاری چنین همایش‌های خاطره انگیزی، موجب افزایش سلامت جوانان جامعه در مسیر جلوگیری از گرایش آنها به سمت ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی باشد.
وی بیان داشت: تردیدی نیست که برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی سبب گرایش بیش از پیش مردم به ورزش همگانی خواهد شد و در نهایت می‌توانیم به تحقق اهداف این گام بلند در راستای ارتقای سلامت عمومی جامعه که موجب کمتر شدن گرایش به اعتیاد می‌شود، امیدوار باشیم.
توکلی انتخاب شعار جامعه سالم عاری از اعتیاد برای دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را بسیار به موقع دانست و ابراز کرد: بین ورزش و اهداف و برنامه‌های نیروی انتظامی تعامل و نزدیکی بسیاری زیادی وجود دارد زیرا نیروی انتظامی برای تحقق رسالت خود همواره باید در آمادگی کامل باشد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم که در حال حاضر ریاست هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم را نیز بر عهده دارد، تصریح کرد: همواره تلاش می‌کنم که زمانی مناسب از وقت خود را به ورزش کردن اختصاص دهم و این روحیه را در بین نیروهای خدوم انتظامی نیز نهادینه کنیم.
وی با تاکید برای اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی همواره در قم تداوم داشته باشد، یاد آور شد: امیدوارم در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بتوانیم گوشه از تلاش‌هایی را که نیروهای پرتلاش ما برای ایجاد امنیت و آرامش مردم و شهروندان عزیز قمی متحمل می‌شوند را نشان داده و به مردم اطمینان دهیم که نیروی انتظامی حافظ جان، مال و متضمن امنیت آنها است.
در پایان این همایش جوایز متعددی از جمله تعداد زیادی دوچرخه و فرش از سوی نیروی انتظامی به شرکت کنندگان در همایش به قید قرعه اهدا شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول