اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

تنها بیمارستان فیروزکوه باید ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه مهم‏ترین مشکل شهرستان فیروزکوه را بی‏توجهی نسبت به ساماندهی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر عنوان کرد.

تنها بیمارستان فیروزکوه باید ساماندهی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته فیروزکوه که با حضور پرشور مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: 13 مهر ماه، آغازین روز هفته نیروی انتظامی است و باید این روز در راستای پاسداشت خدمات تلاشگران و زحمتکشان عرصه تامین امنیت جامعه گرامی داشته شود.
وی تصریح کرد: مردم در نظام اسلامی به خوبی هوشیار هستند و به عملکرد مسئولان نمره می‏دهند و به همین خاطر همه کارگزاران نظام باید سعی کنند تا در انجام کارهایشان اخلاص و خلوص نیت را مد نظر داشته باشند.
امام جمعه فیروزکوه ادامه داد: نیت خالصانه ارزش کارهای انسان را مضاعف می‏کند و به همین خاطر، مدیران و کارکنان دولت باید این امر را در نظر داشته باشند.
استیری بیان داشت: باید در برخورد با مردم با رافت و مهربانی رفتار کرد تا رضایت خاطر آنها فراهم آید و این یکی از مهم‏ترین اصول دینی و اسلامی است.
وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‏ها در شهرستان فیروزکوه، از حضور باشکوه مردم این شهرستان در جشن یاری نیازمندان قدردانی کرد و گفت: امروز مرتضی تمدن، استاندار تهران در جمع نمازگزاران فیروزکوهی حضور یافته و این برای شهرستان مایه افتخار و برکت است.
امام جمعه فیروزکوه اضافه کرد: در شهرستان فیروزکوه شاهد ارائه خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران و کارگزاران دولت دهم هستیم.
استیری افزود: دولت در فیروزکوه برنامه‏های خوبی اجرا کرده است اما باز هم پاره‏ای از مشکلات در کنار این خدمات ارزشمند و قدم‏های موثر دیده می‏شود.
وی مهم‏ترین مشکل شهرستان فیروزکوه را ساماندهی بیمارستان امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه مدت زیادی از افتتاح این بیمارستان نگذشته است، شاهد مشکلات فراوانی در این بیمارستان در راستای ارائه خدمات مطلوب به مراجعان هستیم.
امام جمعه فیروزکوه یادآور شد: مشکلات بیمارستان فیروزکوه باید با کمک همه مسئولان برطرف شود و اقدام موثری در این زمینه صورت گیرد چرا که تنها بیمارستان این شهرستان از نظر فیزیکی نیازمند تامین بودجه و اعتبارات مورد نیاز است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول