اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بهداشت صنعت نفت:

بهداشت نفت برنامه‌ای برای افزایش تخت بیمارستانی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: در حال حاضر این سازمان هیچ برنامه‌ای برای افزایش تخت بیمارستانی ندارد.

بهداشت نفت برنامه‌ای برای افزایش تخت بیمارستانی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدجواد کیان در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: بیمارستان صنعت نفت آبادان قرار بود سال 77 احداث شود که متاسفانه با وجود تلاش‌های صورت گرفته این کار انجام نشد.
وی خاطرنشان کرد: در سال 85 هیئت دولت احداث این بیمارستان را بر عهده شرکت پالایش و پخش گذاشت و متاسفانه به‌دلیل مشکلات اعتباری این کار مجددا بلاتکلیف ماند.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به پیگیری‌های انجام شده، افزود: در سال گذشته احداث این بیمارستان به عهده سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گذاشته شد و امروز شاهد کلنگ‌زنی این پروژه هستیم.
وی ادامه داد: طرح قبلی این بیمارستان را تغییر دادیم و بر اساس جدیدترین استانداردهای روز دنیا این بیمارستان طراحی و مطالعات اولیه انجام شد.
کیان تصریح کرد: فضای درمانی این بیمارستان 17هزار مترمربع است که امیدواریم با توان شرکت مشاور در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.
وی در ادامه گفت: روش جدیدی در احداث این ساختمان برای نخستین بار در منطقه به‌نام DSM اختلاط عمقی خاک و حفاری شش متر زیرزمین اجرا خواهد شد.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اضافه کرد: با به‌کارگیری این روش 6هزار مترمربع به فضای این بیمارستان افزوده شد.
وی اظهار داشت: مدت زمان اجرای پروژه 42ماه پیش‌بینی شده که امیدواریم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد و به شهروندان آبادانی خدمات بهینه ارائه دهد.
مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه در خصوص افزایش میزان تخت‌های بیمارستانی گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای افزایش تعداد تخت بیمارستان‌های زیر پوشش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نداریم. 
کیان تصریح کرد: تمام بیمارستان‌ها به جز بیمارستان‌های ماهشهر و اهواز، قدیمی و در حال نوسازی و بازسازی هستند. 
وی اظهار داشت: اعتبار مربوط به نوسازی و بازسازی مراکز درمانی زیر پوشش نفت نیز پیش بینی شده است.
مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه تعداد بیمارستان‌های فعال شرکت نفت را 9 باب عنوان کرد و افزود: عمده این بیمارستان‌ها هم اکنون در استان خوزستان و در شهرهای آبادان، ماهشهر، آغاجاری، اهواز، مسجد سلیمان و گچساران قرار دارند.
کیان در پایان خاطرنشان کرد: شرکت نفت در حال حاضر دارای بیش از 140درمانگاه و پلی کلینک درمانی در سطح شهرهای کشور است.
انتهای پیام،/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول