اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت اردبیل:

کادر بهداشتی مراکز بهداشت و بیمارستان‌های اردبیل تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان اردبیل گفت: با جذب نیروی انسانی جدید از ماه آینده کادر بهداشتی و درمانی مراکز بهداشت و بیمارستان‌ها تکمیل می‌شود.

کادر بهداشتی مراکز بهداشت و بیمارستان‌های اردبیل تکمیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منوچهر براک عصر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان نمین اظهار داشت: با جذب و وارد کار شدن نیروهای جدید دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در حوزه بهداشتی و درمانی تقویت شده و بر توانمندی ارایه خدمات در حوزه‌های مختلف افزوده می‌شود.
وی تصریح کرد:‌ با این افزایش مشکلات نیروی انسانی شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی (ره) نمین نیز برطرف شده و در یک پروسه زمانی و چرخه مطلوب خدمات مورد توجه و شایسته به مراجعان و بیماران ارایه می‌شود.
براک با قدردانی از تعامل و همکاری ادارات مختلف با بهداشت و درمان رسالت و وظیفه این مجموعه را سنگین و حساس توصیف کرد و افزود: با توجه به این‌که دامنه مسئولیت عوامل و پرسنل شبکه بهداشت وسیع و گسترده است باید دیگر دستگاه‌ها در ارتقای شاخصه‌های سلامت جامعه بیشتر همکاری کنند.
این مقام مسئول با یادآوری این‌که استان اردبیل در اکثر حوزه‌ها به ویژه حوزه بهداشت اجتماعی و عمومی در جایگاه مناسبی در بین استان‌های کشور قرار دارد، خاطر نشان کرد: ما تا پایان امسال جشن تکمیل پروسه خانه بهداشت را در استان برگزار می‌کنیم و معتقدیم در تمامی نقاط استان فعالیت این شبکه می‌تواند به افزایش شاخص سلامت و ارتقای شاخص بهداشت عمومی و اجتماعی و فردی کمک کند.
به گزارش فارس، رئیس مرکز بهداشت اردبیل با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس و خرید و فروش بسیاری از اقلام خوراکی در فضاهای مدرسه از مدیران مدارس و دیگر هموطنان خواست به کودکان و دانش‌آموزان اجازه خرید از دست‌فروش‌ها و دوره‌گردها را ندهند چرا که بسیاری از مواد غذایی فروخته شده در این فضاها آلوده و خارج از ظرفیت مصرف سالم و بهداشتی است.
در این جلسه فرماندار شهرستان نمین نیز در سخنانی از اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار برای توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) نمین خبر داد.
سیدتقی دریتیم با بیان این‌که تعدد واحدهای صنعتی و میهمان‌پذیر در شهرستان نمین وجود دارد، شایسته است شبکه بهداشت و درمان در موضوع پیشگیری از شیوع بیماری‌ها و حفظ سلامت دقت لازم را داشته باشد.
وی همچنین خواستار توجه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نسبت به تجهیز بخش‌های داخلی، اطفال و زنان و زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) نمین شد.
دریتیم به برخی از اقدامات انجام شده در راه‌اندازی مرکز فوریت‌های پزشکی شهر عنبران اشاره کرد و گفت:‌ این شهر مرزی نیاز مبرم به راه‌اندازی مرکز فوریت‌های پزشکی داشته که ما با عنایت مسئولان استانی به این کار اقدام کردیم.
فرماندار شهرستان نمین در ادامه افزود: ما در دو بخش عنبران و آبی‌بیگلو به راه‌اندازی خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی سرپا نیاز داریم تا اهالی در مراجعه به مرکز شهرستان دچار مشکل و گرفتاری نشوند.
در پایان این مراسم از زحمات فرهاد رئیسی قدردانی شد و رضا ایماشی به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان نمین معرفی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول