اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

مشکلات بیمارستان فیروزکوه برطرف می‏شود

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: به زودی در نشستی با حضور مسئولان مشکلات بیمارستان شهرستان فیروزکوه رفع می‏شود.

مشکلات بیمارستان فیروزکوه برطرف می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی تمدن ظهر امروز در سخنرانی خود پس از خطبه‏های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته فیروزکوه که با حضور پرشور مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم فیروزکوه و تبریک هفته دفاع مقدس، در این زمینه اظهار داشت: کمتر کوی و برزنی در شهرستان فیروزکوه وجود دارد که از آن بوی شهید و شهادت به مشام نرسد.
وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به ارزش نماز جمعه تصریح کرد: شاید امروز هنوز آن طور باید ارزش و جایگاه نمازهای جمعه را نمی‏دانیم و به این واقف نیستیم که این نمازها با جان و دل انسان‏ها چه می‏کند.
استاندار تهران بیان داشت: نماز جمعه صفای درون و باطن و همچنین تطهیر باطنی و معنوی را برای نمازگزاران به ارمغان خواهد آورد.
تمدن اضافه کرد: پس از خواندن نماز جمعه، آرامش و لذت معنوی به انسان دست می‏دهد و این برکت خداوندی است که بر همه جمعه‏ها می‏تابد و آثار فراوانش در وجود انسان‏ها شعله‏ور می‏شود.
وی ادامه داد: حضور در نماز جمعه فیروزکوه نیز برای مسئولان استان تهران به نوعی توفیق است تا بتوانند به درد دل‏های مردم این شهرستان گوش داده و ثابت کنند که خادم و خدمتگزار آنها هستند.
استاندار تهران گفت: به زودی در نشستی با حضور مسئولان استانداری تهران، فرمانداری شهرستان فیروزکوه، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و . . . مشکلات بیمارستان شهرستان فیروزکوه رفع می‏شود.
تمدن ادامه داد: شاهد توسعه طرح‏های بیمارستانی در شهرستان فیروزکوه و قوی شدن اورژانس این شهرستان در آینده‏ای نزدیک خواهیم بود.
وی تصریح کرد: توسعه شهرک صنعتی، ایجاد اشتغال و ساماندهی مجموعه ورزشی کارگران در شهرستان فیروزکوه از جمله موارد مهمی است که باید در اولویت برنامه‏ها قرار گیرد.
استاندار تهران افزود: طرح مسکن مهر شهرستان فیروزکوه با تلاش مسئولان این شهرستان از سرعت مناسبی برخوردار بوده و اگر متقاضیان دریافت این واحدهای مسکونی سهم آورده خود را هر چه سریع‏تر پرداخت کنند، به زودی صاحبخانه می‏شوند.
تمدن ادامه داد: داشتن قدرت و قوت فرهنگی بسیار مهم بوده و شهرستان فیروزکوه نیز با داشتن بارگاه مقدس امامزاده اسماعیل (ع) دارای این قوت فرهنگی و دینی است.
وی افزود: به زودی ساخت مجتمع فرهنگی در جوار امامزاده اسماعیل (ع) فیروزکوه آغاز می‏شود.
استاندار تهران با بیان اینکه شهرستان فیروزکوه منطقه‏ای گردشگرپذیر است، اضافه کرد: مهم‏ترین مسئله در این شهرستان، ایجاد تفرجگاه و مکان تفریحی برای مسافران است تا با اسکان آنها زمینه‏های رونق اقتصادی و کسب و کار مردم در این شهرستان فراهم آید.
استاندار تهران در پایان سخنان خود به درد دل‏های جمعی از مردم فیروزکوه گوش داد و با سعه صدر به مشکلات آنها رسیدگی کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول