اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار شد؛

صدور مجوز راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آبادان‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواستار صدور مجوز راه‌اندازی بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان فعلی17 شهریور این شهرستان شد.

صدور مجوز راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آبادان‌
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدحسین دهدشتی عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان جدید 17 شهریور تأمین اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 50 درصد شهروندان آبادانی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.
وی با اشاره به جمعیت 150 هزار نفری زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی در آبادان، خاطرنشان کرد: امیدواریم بیمارستان جدید تأمین اجتماعی به‌زودی و بر اساس زمان‌بندی انجام شده به بهره‌برداری برسد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: بیمارستان فعلی 17 شهریور آبادان 150 تختخوابی بوده اما در حال حاضر تنها 100 تختخواب در این بیمارستان فعال است.
وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این بیمارستان، ادامه داد: نیروی انسانی به‌کار گرفته شده در این بیمارستان بر اساس استانداردهای یک بیمارستان 36 تختخوابی است.
دهدشتی تصریح کرد: البته خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مجوز به‌کارگیری و افزایش نیروی انسانی این بیمارستان در دستور کار قرار گرفته و در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر ضریب اشغال بخش‌های icu  و ccu در بیمارستان‌های آبادان 100 درصد است و اکثر بیماران به شهرهای مجاور و مرکز استان ارجاع داده می‌شوند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از مسئولان تأمین اجتماعی خواست نسبت به صدور مجوز راه‌اندازی بخش‌های icu و ccu این بیمارستان اقدامات لازم را به‌عمل آورند.
وی همچنین با اشاره به خدمات درمانی وزارت بهداشت و شبکه بهداشت و درمان آبادان در سطح شهر، تصریح کرد: بهداشت و درمان آبادان 13میلیارد ریال در سال 89 و 23میلیارد ریال در سال جاری از تأمین اجتماعی مطالبات دارد.
دهدشتی همچنین از مسئولان تأمین اجتماعی خواست در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان نسبت به پرداخت مطالبات شبکه بهداشت و درمان اقدام کنند.
انتهای پیام،/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول