اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

زمینه ساخت پارکینگ بیمارستان بزرگ یاسوج فراهم شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اهمیت تسریع در ساخت بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج گفت: به دلیل اهمیت زیاد موضوع پارکینگ لازم است تا زمینه ساخت پارکینگ بیمارستان بزرگ یاسوج فراهم شود.

زمینه ساخت پارکینگ بیمارستان بزرگ یاسوج فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد ظهر امروز در بازدید از پروژه بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج اظهار داشت: براساس برنامه زمانبندی شده و هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارتخانه راه و شهرسازی، پیمانکار و مجری بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج، تلاش می‌شود تا این پروژه اول آذرماه سال 91 به بهره‌برداری برسد. 
نیکزاد در این بازدید افزود: این پروژه با اعتبار 350 میلیارد ریال، در حال حاضر 26.5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 82 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این بیمارستان طبق قرارداد باید 16 ماهه به بهره‌برداری برسد، بیان داشت: این طرح باید ماهانه 17.5 میلیارد ریال در این پروژه هزینه و از پنج درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای امسال این پروژه ملی مبلغ 32 میلیارد ریال اعتبار با 100درصد اختصاص منظور شده و تلاش بر این است تا منابع مالی بیشتری در مرکز تامین و با اضافه کردن اعتبارات استانی، روند پیشرفت فیزیکی پروژه شتاب بیشتری بگیرد.
وی تصریح کرد: این بیمارستان که به نام بیمارستان 200 تختخوابی معروف است، ظرفیت 250 تخت را هم دارد.  
نیکزاد با اشاره به اینکه بیمارستان‌های یاسوج قدیمی و فرسوده بوده و با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستیم، عنوان کرد: وضعیت در این حوزه به گونه‌ای است که بیماران در راه‌روهای بیمارستان‌ها بستری می‌شوند که تلاش، پیگیری و تسریع در تکمیل این بیمارستان از وظایف خطیر مسئولان عالی اجرایی در این استان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از معاون عمرانی استانداری، فرماندار بویراحمد و شهردار یاسوج خواست تا زمین مناسب برای احداث پارکینگ که قابلیت طبقاتی داشته باشد، خانه پزشکان و محل انتظار همراه بیماران را در محدوده این بیمارستان تعیین کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول