اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خبر داد:

22 بهمن زمان راه اندازی بیمارستان جدید بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از راه اندازی بیمارستان جدید بوشهر در 22 بهمن امسال خبر داد.

22 بهمن زمان راه اندازی بیمارستان جدید بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دکتر غلامرضا حیدری یکشنبه شب در آیین جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: با توجه به ارتقای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تیپ 3 به تیپ 2 ، در مجموع تعداد 544 دانشجو در سال 90 در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از 33 دانشجوی پذیرفته شده در رشته تازه‌ تأسیس دندانپزشکی 11 نفر بومی هستند و در رشته پزشکی 59 نفر قبول شده‌اند که 23 نفر آنها بومی استان بوشهر هستند.
حیدری ادامه داد: امسال در رشته‌های جدید دستیاری پزشکی اجتماعی تخصصی دو نفر، کارشناسی ارشد پرستاری 9 نفر، کارشناسی ارشد کتابداری شش نفر، کارشناسی ارشد آموزش بهداشت هفت نفر و کارشناسی ارشد میکروب‌شناسی چهار نفر پذیرفته شده‌اند.
وی اظهار داشت: تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته به 274 نفر افزایش پیدا کرد و در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز در رشته‌های اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی و نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی نیز امسال برای نخستین ‌بار پذیرش دانشجو داشته‌ایم.
حیدری یادآورشد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رتبه‌بندی پژوهشی دانشگاه‌های سراسر کشور از رتبه پنج به رتبه سه ارتقا پیدا کرده است .
وی از دانشجویان خواست با مشارکت، رعایت قوانین و ضوابط آموزشی و انضباطی زمینه بالندگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را بیش از پیش فراهم کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: وجود سه مرکز تحقیقاتی و پژوهشی در این دانشگاه فرصت لازم را برای درخشش دانشجویان علاقه‌مند به این بخش فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه هر دانشجویی که در هر سطحی مهارت دارد در قالب نخبگان زمینه بالندگی و پرورش استعداد وی فراهم می‌شود، اضافه کرد: دانشجویان باید از فرصتی که برایشان فراهم شده استفاده کنند تا برای خود، خانوادهایشان و جامعه فرد مفید و تعیین کننده‌ای باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هیچ وقت خود را کوچک تلقی نکنید زیرا در وجود شما خلاقیت و استعدادهایی نهفته است که وقتی با هم تلفیق می‌شوند نتایج آن در سرنوشت کشور تاثیر دارد.
حیدری افزود: مطالبات دانشجویان از طریق تشکل‌ها به مسئولان دانشگاه منتقل می‌شود و تلاش خواهد شد با کمک خود شما برطرف شود.
حیدری از راه اندازی بیمارستان جدید بوشهر در 22 بهمن امسال خبر داد و یادآورشد: بزودی محیط‌های آموزشی جدیدی در رشته‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی در این دانشگاه به بهره برداری می‌رسد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول